tbs-gl

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Rebecca - 11 september 2011 23:06

Heej :)

Nu har jag fixat min blogg och lite saker :P

Men nu ska man sova det är skola i morgon ju :D

Idag blev jag klar med rummet STOLT :)

Men jag hitta filten som Nikita dog på :(

Jag börja gråta jätte mycket.. Jag kan inte fatta att hon e borta och att jag aldrig mer kommer få se henn :'(


Imorgon ska jag träffa en kompis i centrum :P

Och i morgon slutar man halv tre.. orka .. Suck men men livet e hårt :P

Masn ska inte skippa skolan för då kan man inte jobba sen...

Eller man kan men det är mycket svårare att skaffa :P


God natta alla söta läsare :P :)


PK

Av Rebecca - 11 september 2011 14:37

Hahaha hej :p

Idag har jag snacka med Jonte i 1 och en haltimme + att att han ringde sen igen prata 20 min :P

ska hem snart :P


PK

Av Rebecca - 11 september 2011 09:46

Hej och god morgon :)

Nu ligger ja i sängen och bloggar kan inte sova mer :s

För det första är det för att det är skit varmt för det andra så har jag ont i huvudet och ryggen :( För det tredje så är det för jag är hungrig :P

Men just nu lyssnar jag på musik och tänker :)


Men idag ska man hem och fixa rummet :P

Och förhoppningsvis prata med Jonte :)


Jag hade en jätte konstig dröm typ :O


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards