tbs-gl

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Rebecca - 22 september 2011 18:47

Heej :)

Förlåt för en dålig uppdatering idag.. Men har lixom haft ganska mycket och så har jag inte haft något att skriva om :P


Men idag har min dag varit rolig :)

Dagen började med HKK och lagade spagetti och köttfärssås

Sen blev det musik sen lunch fast vi åt inget var fortfarande mätt :P

Hängde med sexorna ist ;)

Sen kuratorn sen idrott... Som var skit rolig :O Faan första gången jag tycker att IDROTT är ROLIGT :O har jag blivit sjuk eller? :O

Sen var det resuchtid och pluggade matte.. Jag och tre kompisar satt i ett helt eget klassrum :P Fast om man skulle vilja ha hjälp av matte läraren så fick man gå igenom tre klassrum typ :P

Sen hade vi profilval ( HKK ) Och då gjorde vi äppelkaka :p Det var gott ;)


PK

Av Rebecca - 22 september 2011 09:06

Heej :P

Nu har vi haft vår första lektion.. HKK Det var helt okej vi gjorde spaggeti & Köttfärssås :P

Och nu är vår slöjd inställd igen! :( Det är bra fast ändå inte vi har bara haft en lektion.. Så nu ligger vi typ skit långt efter!!


Katta och Sara har musik.. Och jag sitter utanför och väntar och hoppas på att dom ska ha blid efter musiken.. För då kan jag vara med ... För jag har inte lust att vara med på HKK igen och det kommer jag inte få heller .. Och då måste jag sitta och vänta i 80 min... SUCK!!


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards