tbs-gl

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Rebecca - 3 september 2011 13:04

Hej :)

Varför är kärleken så svår? Jag skulle vilja ha någon vid min sida nu någon som kan värma mig någon som gör mig glad :)

Ens kärlek ska kunna gör en glad göra så man skarattar kunna trösta en kunna värma en både inombords och utan på <3Jag kommer aldrig kunna sluta tänka på att ha någon som kan krama mig och gilla mig för den jag är!

Kärleken svider

Kärleken sviker

Kärleken är gläjade

Kärleken är känslosam

Kärlekn kommer aldrig kunna bli perfekt.

Jag skulle vilja ha någon som e perfekt men det finns ingen som e perekt .

Men det finns någon som är lik den som man önskar!


Gillar denna refrängen:

Om jag skulle kunna få någon vid min sida inann jul skulle mitt liv aldrig ta slut<3

Jag gillar många men vågar aldrig ta första steget. Men någongång måste de vara den första :)


Snälla kan inte kärleken komma till mig nu!?


PK

Av Rebecca - 3 september 2011 10:17

haha heej :)

Jah har målat naglarna :) Och tagit lite bilder :)

Snart ska mamma och lille syrran åka och hanlda då ska jag ta och städa här :) Jag ska göra det jätte fint så mamma bilr jätte glad :)


Men ska ladda upp bilderna som jag tog nyss :P

  Mina naglar :P Dagens outfit :)     En skit fin bild :P   Mina naglar :P En bra bild :D  En bra bild :)

Nu ska man börja fundra på vart man ska börja städa och de :P


PK 

Av Rebecca - 3 september 2011 08:12

God morgon :)

Idag blir det kräftskiva :)

Jag har precis vaknad ligger fortfarnade i sängen och segar :P

Men snart ska jag gå upp och äta frukost :P

Men syrran åker in till sjukhuset nu men hoppas hon hinner tillbaka :P

Jag kolladepå en skräck film den var skit läskg jag vågade inte kolla på slutet så jag tog och bytte kanal till finska kanalen :O   

Filmen heter House of Wax.Jag ångrar att jag inte såg slutet ville se hur det gick för dom :O :)

Nee nu ska jag gå ner och äta frukost hör ac mig senare :)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards