tbs-gl

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Rebecca - 23 september 2011 23:06

Heej :P

Idag träffade jag Alexandra och fika med henne :)

Sen träffade jag syrran och pappa :p

Och så åkte vi in till stan först gick vi och åt på någon sushi thai mat grej :P

Sen gick vi på bio och kollade på "Jag saknar dig" Den var så otroligt bra men så OTROLIG sorglig :(

Jag grät flera gånger..Och det var inte bara jag som grät..Och i slutet började jag gråta jätte mycket för då var filmen slut och då störde man inte..

Sen åkte vi taxi hem :P Och på hem vägen så såg vi fyrverkerier :) 


Bilder och filmer från idag :)

 

Käraste syster


  hehe, jaag inne på bion :P   Jejje och tiger Jejje och phu hihi, jag och nasse Vi skulle passa så bra tsm   Min mat :P Den var stark men jätte god :P Jejjes Sushi .. Det tycker inte jag om..   Pappas mat...Ris med kyckling och hem gjord jordnötssås     Syrran efter vi hade ätit och var på väg till bion :P   hehe, jag  :P


 
 
 

Fyrverkerierna :P Kan inte skriva under den andra filmen men den som är längs är bäst :P

Vid bio salongen så finns det ett litet torg där det brukar vara en marknad:P 

och där köpte Jejje en näs piercing åt mig :) Så snällt

Är det bara att vänta och se tills imorgon på kvällen hur dagen har varit :P ;)

Nu ska jag sova :P Och kommer säkert tänka på filmen och börja gråta :( :s


PK

Av Rebecca - 23 september 2011 11:43

Heej :P

Snart äre so :P

Vet inte vad vi ska göra på son men det kommer väl gå bra :P

Men idag ska jag träffa Alexandra sen ska jag försöka att hinna hem innan jag ska träffa pappa så jag kan ta med mig pengar och köpa busskort :)

Så jag kan åka buss imorgon och senare på kvällen :p

Haha.. Jag har inte så mycket att snacka om..

Men men vad ska jag säga??

Men här kommer en bild som jag tog i går :P


 

Den blev väl ganska bra :P


Du sa att du aldrig skulle svika mig!

Du sa att du aldrig skulle lämna mig ensam!

Du sa att du aldrig skulle göra mig ledsen!

Men det är det du previs gör!

Fattar du inte?

Jag älskar dig fortfarnde.!

Det kommer väl aldrig funka att vara tsm !

Men du ska  veta att jag kommer altid älska dej


Pk

Av Rebecca - 23 september 2011 07:47

Heej:P

Nu är jag i skolan med Katta vi är i ett grupprum :P

Och i går skulle jag gå och lägga mig kl nio men när jag kom upp på rummet kollade först klart på sol,fest orliga föräldar :P sen skypade jag sen så chattade jag på fb :p


Men nu börjar jag :O


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards