tbs-gl

Alla inlägg under december 2011

Av Rebecca - 31 december 2011 23:46

Hej!

Nu ska vi ut och smälla! Nu kommer det ny året och den här månaden har jag gjort exat 100 inlägg! 

Så jävla spidad :P Ha ett bra nytt år! gott nytt jul och god år !!!

Av Rebecca - 31 december 2011 14:50

Hej :P 

Det här är det näst sista inlägget på det här året :'( Är skit ledsen för det! :O Men jag hoppas att ni har haft ett bra år med mig :) JAg började blogga den 6/5-11 Och snart är 2011 slut och vi startar på ett nytt år! :D 

Men kommer ladda upp massa bilder för året :P Gammla minnen :P 


Här är en tjejs blogg ni borde verkligen kolla :) http://www.alltidjohannaa.blogg.se 

Bloggen är bra och ni borde kika in ;) 


Men nu ska jag ladda upp bilder :P


Dagens outfit:

                               



Dagens sminkning :
   



Gammla bilder från December:

                       


Gamla bilder och minnen från November:

                                                                                                 


Gammla bilder och minnen från Oktober:

                                                                         

Men som typ alla vet är jag inte vän med L längre ...


Gammla bilder och minnen från September:

                                                                                                                                                                                                   

Av Rebecca - 31 december 2011 03:14

Hej!

Ska gå och lägga mig .. Ska upp imrogon och städa och ska ha så jävla nice imorgon :D Men alla får ha en bra natt så hörs vi imorgon <3 <333'


       

Av Rebecca - 31 december 2011 02:14

Hej!

Kärleken kan verkligen göra ont ! 


Om du fortfarande älskar någon som inte älskar dig så kan det vara väldigt jobbigt!

Men det borde finnas ett själ till varför den slutade att älska! Och om du vet själet till Varför så kan du försöka ändra det.. Men om Hon inte vill ha tillbaka dig då .. Så ska du aldrig sluta hoppas och aldrig sluta kämpa.. Det kan vara jobbigt men ju mer hon spotar på dig desto mer kommer du växa! Ta bara ett steg i taget och följ ditt hjärta! 


Ta bara den säkra vägen.. Och den säkra vägen kommer du känna sen <3 Vet inte om du kmr läsa detta men om du gör det så hoppas jag att du förstår <3


För om du älskar henne så ska du inte sluta hoppas eller kämpa <3 Du behöver bara vara den du är och visa att du kan om du vill !!


Du är som en bror för mig även fast vi inte har känt varandra så länge .. Men din brorsa  är verkligen en bror för mig och det känns som att du också hör till familjen.. Jag hoppas att vi inte kmr skiljas för du betyder mycket även fast det kanske känns konstigt för dig! Och jag gillar bara dig som en bror/nära vän! Vet inte hur du känner.. Men jag tycker att du är som en bror och jag kommer alltid finnas där för dig :) <3

Av Rebecca - 31 december 2011 00:04

Hej!

Idag ska jag ha så jävla roligt så att jag aldrig kommer glömma sista dagen på 2011 :D Kommer aldrig glömma den 14/1-11 heller! För det var då min Prinsesa dog :'( Jag älskade henne så jävla mycket <3 Min lilla ängel <3 Gumman saknar dig så otroligt mycket :/ Men jag vet att du har det bättre nu och så länge du har det bra så gör du mig glad :D <3 Du kommer alltid finnas där :) Och om jag håller på att dö så vet jag att du räddar mig! Du är mitt allt <3 :'D  

Kommer ihåg alla minnen <3 när vi bara log och myste som vänner <3 Min babe <3 Puss!


Det här kommer bli den bästa ny året ever känner jag :D 

Av Rebecca - 30 december 2011 23:46

           

Alla bilder kanske inte är så bra men man måste ju bjuda på sig ibland snart är ju 2011 slut och kmr aldrig tillbaka!

Har varit med om mycket! 2011 har många minnen båda bra och sorliga :/ Ett stort tack till 2011 det året har lärt mig mycket och fått mig att få andra tankar! Först var jag en fjortis och sen utvecklades jag till mig själv! Men nu ska jag fixa några saker <3  

Av Rebecca - 30 december 2011 23:28

Hej! 

Sitter i rummet och gör typ inget .. 

Men om 57 min fyller Jocke år! haha x) 


Jag ska göra ett rekord på inlägg xD Ska göra 100 inlägg den här månaden och jag har bara imorgon och 57 min på mig att hinna göra dte xD Kanske laddar upp bilder sedan xD 


Byee

Av Rebecca - 30 december 2011 19:37

Hej :P 

Är hemma efter en dag i Nacka forum med Katta, Jocke, Mamma och Tindra xD 

Vi har handlat mat till imorgon och så har vi köpt present till Jocke för att han fyller år imorgon :) 


JAg är vän med Vanja igen känns så skönt! :D 

Detta nyår kommer jag aldrig glömma :P 


Men nu ska jag typ duka så byee!!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards