tbs-gl

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Rebecca - 2 december 2011 23:25

Heej <33


ska snart lägga mig bara skriva detta inlägg..


Känslorna kan verkligen ändras snabbt.. Även fast jag känner att vi bara är vänner ibland så kan jag även känna att vi vill något mer <33 det känns jobbigt när känslorna säger att vi är mer som vänner <33


Skrivit dikt själv:

Din röst får mig att le.. Att få se dig gör mig varm.. Att få röra vid dig får mig urbalans. Jag kan inte fatta hur känslor är och kan vara.. Dom är dåliga i vissa sekunder och andra känns det bara så konstiga fast bra!♥


Skrivit själv: 

Jag står vid en busshållplats och ser dig närma dig mig.. Du gå väldigt fort och ser hur du ler.. Jag blir varm i hela kroppen och hur min mun går från ledsen till glad :P Du får mig att få speciella känslor.. Ibland känns det som vi bara är vänner men ibland känns det som vi vill ha mer av varandra.. Det är väldigt jobbigt! puss älskar dig på ett speciellt sätt ♥ ....
 
 
 
 
God natt ska ta och lägga mig nu har längtat hela dagen för att få krypa ner bland alla kuddar och mitt fluffiga täcke <333 Pusss 
Av Rebecca - 2 december 2011 15:45

Heej :P 

Är hemma nu efter skolan med katta.. Ska hänga med henne till sin dans uppvisning :P Ska sedan vara med Vanja :P

Men hinner inte skriva så mycket men hjälper katta med kläder x) 


Puss ska dra :P <3

Av Rebecca - 2 december 2011 13:06

Tja :P 

Nu har jag internet i skolan igen :D över lycklig :P 


Men idag ska jag vara med vanja och efter skola ska Katta hänga med mig hem för att hon ska ha dans sen :) Hon är fett grym jue! 


Måste gå har engelska nu puss!°!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards