tbs-gl

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Rebecca - 4 december 2011 18:12

Heej ;) 

Snart börjar julkaledern haha vad man är barnslig ibland :P 

Men iaf ;) 


Har precis ätit middag och på menyn var det Fläskokletter i ugn och ris.. Och efterätt blir det chocklad pudding och grädde :P !! 


Men vi kanske hörs senare och kanske skriver lite annat puss så länge <3

Av Rebecca - 4 december 2011 16:20

Heej!

HAr verkligen svårt att komma på någon bra rubrik.. 

Men just nu sitter jag i bädd soffan och har tänkt på att ladda ner lite låtar till telefonen sedan städa lite och vara i min egna lilla värld... 


Jag saknar en kompis otroligt mycket.. Och det skrämer mig att jag saknar den personen så mycket.... Känner mig verkligen tom :O 


Vill verkligen inte känna såhär.. Det blir bara konstig! Vad fan kan jag inte bara ta tag i mina kännslor och kasta i väg dom... Vill kunna kontrollera mina känslor..


Känslorna och livet bara flyger runt och jag har svårt att hinna med allt.. ligger efter i skolan i livet vännerna och kärleken.. Vad ska man göra? :O Kommer inte hinna ikapp.. är så svår att lära in.. Så ju mer allt krschar detso mer hamnar jag efter... Men det är väl bara att ta en dag i taget.. och leva som dagen vill att det ska vara! 


Puss älskar er hoppas era liv är bättre :) <333

Av Rebecca - 4 december 2011 11:24

God morgon! 

Idag är det andra advent :P Idag ska jag vara med familjen.. 


Jag är verkligen hopplös... Jag säger hur mycket jag sviker mamma men ändå sviker jag henne mer... Så idag måste jag vara hemma... ska hjälpa till ska städa mitt rum och städa där uppe... 


Så ska jag bara vara med Familjen.. Kanske ska börja dra mig hemåt är ju hos vanja ... Vanja ligger och sover... 

Shit varför ska allt vara så jobbigt för?? 


Nej men hör av mig senare idag så puss! <3333

Av Rebecca - 4 december 2011 01:07

Heej :P 

Är hos vanja nu :P 


Men innan så drog jag till stan och kolla på bio med Alexandra :) det var fett roligt :D Måste göra om det :D 

Men men .. sen så träffade jag vanja sen så åkte vi buss .. Och gjorde Jocke sällskap ( Busschaffören) haha.. Shit vad snygg han var då :P haha skönt att vara singel :P ;) Men ska kila nu .. Hade skit roligt .. Ska träffa Jocke imrgon oxå :P 


Puss <33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards