tbs-gl

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Rebecca - 20 december 2011 12:32

Hej ingen kunde ha gjort min jul bättre :D 

Tack så jätte mycket Viktor Pyykölä!





Men på svenska så satt jag själv och det började snurra as mycket det var skit obehagligt! Allt snurrade och det var så läskigt! Men nu känns det bättre .. Det ända jag behövde göra var att vara tyst och låta det snurra.. Jag kommer snart åka hem mås så dåligt! vi börjar igen 13 45 .. Lixom.. och det snurrar i huvudet och sitter själv ovh nej orkar inte!   

Av Rebecca - 20 december 2011 11:49

Hej!

Sitter och håller på att gråta!! 

Jag är överlycklig en bloggare ( Viktor Pyykölä ) Skrev till mig :d JAg tror jag håller på att dö! OMG tro det eller ej men han svarade :D omg omg omg omg omg omg !! Kommer snart börja gråta!! :O :D :') 

Av Rebecca - 20 december 2011 11:00

Hej!

Idag mötte jag min näst värsta mardröm!

JAg satt helt ensam i matsalen! OMG! Jag får så sjukt ont i hjärtat!

JAg hade slutat musiken gick till bild salen och kollade vart Katta var.. Sen så smsade jag henne och frågade vart dom var och så svarade hon konsum.. Jag frågade om dom skulle äta men fick inget svar så jag gick ner till matsalen tog as lite morötter och två fiskbullar .. Och mjölk sedan satt jag mig ner vid ett bord för det var typ bara jag i 8:an där! 


Jag kommer aldrig vilja gå ner i matsalen igen själv! Just nu vill jag bara dö! Det där har jag drömt om flera gånger och drömmarna har bara blivit värre och värre.. Och det är så läskigt att jag drömmer om det som kommer hända.. :O Om det ska vara så här vill jag bara dö.. Ville inte drömma om något som kommer hända.. Tänk om mina drömmar blir sanna om mamma.. Nu kommr jag leva i en oro hela tiden.. Vem vet någon dag kommer den dagen som jag har drömt.. Och mamma är borta :'( <3 

Jag visste aldrig att mobbning var så djup .. Och ingen fattar hur onsynlig man är!

Ingen ser en, ingen hör en man är det där barnet som alla hatar utan adledning och som ingen ser en förutom att man bara gör fel! Jag kan inte fatta att jag har varit den som har sårat någon och sedan blir drappad själv! Jag får väl skylla mig själv! Ödet ville väl att jag skulle få känna hur det känns att bli mobbad! Och jag fattar att jag har gjort fel! Om jag skulle ha varit hemma nu skulle jag gråta .. Men vill inte vara den mysko tjejen som sitter ensam i korridoren och gråter för sig själv!

Om ödet kan försåt något så snälla kan inte ödet förstå att jag vet att jag har gjort fel och man aldrig ska såra någon för att den som blir utsatt kan verkligen bli skadad.. Och jag vill aldrig orsaka någons död! Kommeer aldrig förlåta mig själv om någon skulle dö pga av mig!


Om jag ska känna såhär och känna som om jag inte har några vänner så kommer jag onte gå till skolan! Även fast det bara är ett och ett halft år!  

Vad ska man göra.. Jag gömmer mig bakom mitt leende .. Som är JÄVLIGT falskt! 

Av Rebecca - 20 december 2011 09:20

Hej!

Sitter utanför musiken och vi börjar 09.40 så det ät ett tag till :P 


Men musik kan få en och tänka väldigt mycket! 

Man kan börja gråta för en låt skratta le sjunga med och ha roligt :) Musiken är ju det man lever på även fast man inte tänker på det! 


Jag vill träffa en tjej kompis som jag längtar otroligt mycket efter.. Men har inte tid förens nästa vecka :O Men vill träffa henne nu! Hon har ett hjärta av guld! Hon borde få ett pris för att hon är så snäll :) Hon är snäll mot alla lämnar ingen utanför och gör allt bra :D <3 Emma + Becca .. Vill vara din bästa vän forever ! Du är världens guld!<3

Av Rebecca - 20 december 2011 07:46

Hej!

Sitter i skåphallen nu och smsar med en kill kompis :P 

Snart blir det bild sen musik .. Osv :P haha xD 

Men idag efter skolan så ska jag till momor och morfar för mormor fyller år :) Så vi ska dit och fira henne :) <3 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards