tbs-gl

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Rebecca - 29 december 2011 21:58

Om alla skulle dö för kärleks problem skulle typ hälfeten av befolkningen varit döda! Kan måste tänka logiskt och fråga sig själv varför man vill dö och fråga sig själv om det är logiskt... T ex om en kille inte gillar mig .. och så vill jag dö för det då måste jag sätta mig ner och prata för mig själv är det logiskt att dö bara för att en kille inte tycker om mig? Nej det är inte logiskt det finns flera miljader killar där ute och en av dom är den rätte!


Även om ni är ny förälskade så ser det mycker gulligt ut och man vill själv ha någon som kan krama om en! Han gillar dig du gillar honom och allt sitter ju perfekt det är bara att ta första steget! Om jag skulle få någon så skulle jag aldrig göra slut med honom och om han vill göra slut så skulle det varit hans val! Men jag skulle aldrig göra slut om jag inte märkte att han var otrogen eller gick och knullade runt andra brudar...


PK

Av Rebecca - 29 december 2011 15:14

Hej!

Igår var det värsta grälet mellan Vanja, mig, Katta och Jocke ...Shit jobbigt! Och igår sa Vanja att om inte hennes nyår blir perfekt så stigger hon..och jag är så jävla rädd att hon ska gör det!

Och hennes nyår kommer inte bli perfekt! Jag är så jävla rädd att hon ska försvinna! När hon sa det till mig igår så grät jag i över en timme... :O Och slog en burk på knogarna och skakade ! 


Det ser ut som utslag men det är sår!







Snart kommer John och då ska jag prata med honom ... Det är bara han jag kan prata med!


  

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards