tbs-gl

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Rebecca - 13 december 2011 10:20


Igår var jag ärlig mot dej.. Och du är alltid ärlig mot mig och du sårar mig .. Men när jag är ärlig och bara skriver vad jag ser .. Så klarar du inte av det och säger att jag har gjort fel! 


Jag visste aldrig att du skulle välja den vägen att du ska fortsätta ditt liv utan mig! Vad var dom där orden som du brukade säga ? *jag älskar dig* *Jag kommer alltid finnas för dig*  .. Vad hände? Jag kommer inte klara av att sitta ensam i skolan varje dag.. Kommer inte klara att få alla blickar från dej och alla andra.. 


Kommer aldrig glömma alla minnen vi har tillsammans.. När vi var på grönan i sommras :) När vi var och seglade :) Vad hände med alla dom roliga stunder? JAg vill ha tillbaka dej! Men du måste kunna acceptera att jag också måste vara ärlig när det blir för mycket!


Allt är så värdelöst utan henne <3 Jag älskar henne men hon måste också veta att jag har kännslor och man kan inte gå hur långt som helst .. Jag måste ju säga hur jag känner .. 


Jag vet inte hur jag ska fixa det .. För när jag är vid hennes när het när jag e i samma rum så får jag ont i magen kollar ner vågar inte prata vågar inte gå fram och säga något.. Jag har ångest!Vad ska jag göra? :O Jag måste prata med kuratorn.. Hon kanske kan hjälpa mig :) Kan inte vänta till två :O 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards