tbs-gl

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Rebecca - 3 december 2011 13:06

Heej!

Kom inte på någon bra rubrik :P 

Men jag har precis kommit hem .. Jag var ut och joggade en timme ... Nu är jag hemma och ska städa klart det sista :P sen ska man vila :P Kanske blir ett till inlägg kanske ska fixa håret en snabbis bara sedan efter man har städat!


Gud vad jag har saknat bloggandet.. Jag är verkligen beroende av att blogga .. Även fast jag inte får kommentarer och elaka kommentarer så tycker jag ändå om att bara sätta sig ner och bara skriva vad man har gjort och vad man känner :P <3


Men ska kila nu puss <33

Av Rebecca - 3 december 2011 12:09

Heej på er alla :P 

Nu närmar julen sig för fullt x) 

I går kväll bakade jag och mina systrar sffrans skorpor och pepparkakor och jul skinka :P Sen imorse tänkte jag göra ny bakat bröd till frukost.. Och jag började baka och mamma kom ner sedan åt dom frukost och dom ville inte ha mina bröd.. Gud vad uppskadad man känner sig!! Men jag skulle ge min stora syster en sax och skar mig på en osttyvel ... Och så får jag kramp precis under  bröstet.. och det gör ont när jag andas djupa andetag och lite när jag andas vanligt.. Skit läskigt... Men men jaja skit samma... Vad kan hända? Jag ska ta och städa och göra fint så länge alla andra är på julmarknad.. :/ kan inte hönga med för att jag måste stanna hemma och ta det lungt.. Tack vare att jag har ont precis under bröstet... 


Men jag är mycket stolt över mig själv! Jag blir smalare och smalare .. Och har gått ner 8 kg :) Helt ärligt har jag inte gått ner något i hela mitt liv har bara gått upp.. och även har jag försökt gått ner.. Och nu när jag inte tänker på det utan äter bara lite och är ute med mina galna kompisar så går jag ner skit mycket snart kommer jag säker väga det jag ska väga är inte så långt ifrå :') Hade aldrig trott på att jag skulle gå ner.. Så himla stolt.


Bilder som jag tog nu :P Hahha mobba inte har typ precis vaknat och har inte hunnit fixa mig änu :P


   


Nu ska jag ta och städa och gå ut med lite mat till alla djur i skogen :P men ni får ha det så hilma bra hör av mig senare puss <33    

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards