tbs-gl

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Rebecca - 30 december 2011 23:46

           

Alla bilder kanske inte är så bra men man måste ju bjuda på sig ibland snart är ju 2011 slut och kmr aldrig tillbaka!

Har varit med om mycket! 2011 har många minnen båda bra och sorliga :/ Ett stort tack till 2011 det året har lärt mig mycket och fått mig att få andra tankar! Först var jag en fjortis och sen utvecklades jag till mig själv! Men nu ska jag fixa några saker <3  

Av Rebecca - 30 december 2011 23:28

Hej! 

Sitter i rummet och gör typ inget .. 

Men om 57 min fyller Jocke år! haha x) 


Jag ska göra ett rekord på inlägg xD Ska göra 100 inlägg den här månaden och jag har bara imorgon och 57 min på mig att hinna göra dte xD Kanske laddar upp bilder sedan xD 


Byee

Av Rebecca - 30 december 2011 19:37

Hej :P 

Är hemma efter en dag i Nacka forum med Katta, Jocke, Mamma och Tindra xD 

Vi har handlat mat till imorgon och så har vi köpt present till Jocke för att han fyller år imorgon :) 


JAg är vän med Vanja igen känns så skönt! :D 

Detta nyår kommer jag aldrig glömma :P 


Men nu ska jag typ duka så byee!!

Av Rebecca - 30 december 2011 12:57

Hej!

Förlåt om jag stavar fel men jag kan inte stava till allt! 

Idag ska jag träffa Alma :) Och ska handla med mamma för nyår imorgon :P 

Nyåret kommer bli fett bra men det skulle perfekt om du var här! (Vanja) 


Det är så dunder roligt att reta min lilla syster men måste dra :/ 

Av Rebecca - 30 december 2011 03:54


Hoppas att du ser detta!
 

Av Rebecca - 30 december 2011 02:29

Hej! 

Min säng har gått sönder så jag får sova på golvet för att Katta och Jocke sover i soffan.. 


Men jag ligger på golvet och kall svettas.. Och är så jävla rädd! JAg vet inte vad jag ska göra!? 


Jag drömer mardrömmar om att du ska dö... Och varje dag får jag tanken i huvudet att det står i tidningen att" en 13 år tjej har hoppat fram för tåget i slussen runt 02.29 i morse.." Jag är så rädd att få veta att du är död! Men vad ska jag göra? Igår natt drömmde jag att jag var med dej när du dog och jag försökte allt vad jag kunde för att stoppa dej men du hoppade och jag bara satt där och grät och grät ... Du måste förstå att jag är så jävla rädd! Känns som jag kommer svimma av snart för att jag är så rädd! Snälla du måste förstå hur mycket jag kommer lida om du försvinner! 

Jag skakar kommer snart få ett utbrott och bara sitta i ett hörn och gråta och skrika ... Förlåt om jag inte är så hjälpsam men jag tycker att du borde se att det finns andra killar i världen se framåt! Allt är inte lätt speciellt inte kärleken men du ska veta att du kan stå på dej och att du kan leva utan den ett tag ! Man föddes inte med kärlekens tur den får man genom åren och det är därför du tror att du inte kan leva utan kärleken för att du fick kärlekens tur i unga år! Men jag lovar om du inser vad dina vänner ger dig så kommer du kunna leva utan kärleken

Du är perfekt precis som du är


Vanja Erika Carolin Ekmark jag älskar dig över hela mitt hjärta om du dör kommer jag aldrig bli mig själv igen ! 

Av Rebecca - 30 december 2011 00:10

Kommer ta och tänka till lite snart och se vad som händer!? 


Känns verkligen så orettvis att alla mina vänner ska ha någon att älska förutom jag... 

Men får nöja mig med ha kill kompisar då ..... 

Orkar inte med kärlek ...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards