tbs-gl

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Rebecca - 27 december 2011 21:16

Vad ks jag säga tänkte bara komma förbi och säga att jag har det bra :P 


MEn Vanja och Cicci är skit konstiga... Dom säger att jag har sagt något som jag inte har! 


PK

Av Rebecca - 27 december 2011 14:08

HEj!

Igår var Jocke, Conny, John, Vanja, Cicci, Jag och syrran hemma och fan vad nice det var :) Jag, Jocke, John ocg Conny var uppe as länge ;) Fast vid halv sex gick jag och sov medans dom andra grabbarna var ute på ingarö och körde med EPAN ;) Men det var fult ös hela tiden ;) Och idag åker alla till nacka forum .. Men jag och John stannar hemma.. Jag ska städa john sover ;) Så himla taskigt av Jejje att jag får stanna hemma och städa när det lixom var hennes kompisar oxå! Men sånt är livet :O ... Men ska ta och städa nu och sen ta det lungt typ ;) <33

Av Rebecca - 27 december 2011 02:38

Hej!

Jag är så avendsjuk och så jävla arg men ändå kan jag inte göra något! Vill ju bara vara din vän! Men du viste att jag gillar den men ändå gör du illa mig.... Du vet att jag saknar kärleken och jag kämpar för att få ett förhållande .. Men du kommer och förstör det.. Du behöver inte kämpa.. Du vet inte och du kommer aldrig veta hur ont det gör för mig! Du kan tänka smärtan men den särtan är för liten .. Min smärta är så stor att jag skulle kunna döda och dö!! Tack vare kärleken och så kommer du...  Jag måste låta mina kännslor att se dej som en vän ta över dom kännslorna jag hoppas på att vi kan bli något.. För jag vet att det aldrig kommer bli så..


Det är jobbigt att vi har känt varandra i snart 4 år och ändå kan du inte se skilnaden när det är okej och när det inte är okej.. Att veta att sin bästa vän inte kan se om det är något, det är väldigt smärt samt och då börjar man undra vart du har varti dom åren !? Har du verkligen varit där ... eller har du bara synis !?


Jag vet inte om jag kan leva såhär! Att du inte ser på mig att det inte är okej så kan jag någ inte låtsats att älska dej! Men just nu älskar jag dej men känslorna kommer ju glida bort om du gör som du gör ... Jag vet att du vill ha någon att älska att pussa att krama osv.. Det vill jag oxå och du vet inte hur mycket jag tänker på det! Även om jag säger att jag gråter varje natt för att jag vill så mycket så kommer du inte veta hur mkt jag lider! Jag vill inte tjafsa med dej men jag är försvag för att säga det face to face det är derför jag skriver allt här! Visst du får ta det med mig sen du kanske tycker att jag är så jävla barnslig men vad ska jag göra vill inte se höra oss bråka.. Det gör ont eftersom jag älskar dig fortfarande så kan jag inte låta oss bråka för något jag aldrig kommer få i min ungdom! Du kan få det och få bra liv.. Men du har andra hinder som jag inte har.. Jag kanske bara gör er förvirrade men kännslor är kännslor tankar är tankar och att skriva ner dom när man inte kan gråta gör ont och det är väldigt svårt! Kan knappt andas men jag gör det bara för att jag mår bättre ..


Men nu orkar jag inte skriva mer mamma vill att vi ska gå och lägga oss och att Vanja och Cicci ska hem <33 :( Men jag hoppas på att jag kan träffa dom imorgon ska fråga men ska dra nu ha ett bra liv/natt/dag/månad/min/timmar/sek <33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards