tbs-gl

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Rebecca - 21 december 2011 13:00

Hej!

Sitter i grupp rummet med Johanna, Ina och Sara ;) 

Först var det bara jag och Johanna och det var skit roligt :D 

Ska snart ha so vår lunch började 11.20 och slutar 14.10 skit lång .. SUCK 

Hahaha jag ska försöka lägga upp ett video inlägg ;) 


Snälla garav inte! Så jävla stört jag vet! 

Men ska snart ha so eget 4 timmars rast typ :P 
 

Av Rebecca - 21 december 2011 10:18

Hej :P 

Ska snart ha förstärgnings engelska.. Idag blir det jul bord till lunch ;) 

Känner mig så bra på att stava ;) 

Haha xD Börjar :P 

Av Rebecca - 21 december 2011 10:18

Hej :P 

Ska snart ha förstärgnings engelska.. Idag blir det jul bord till lunch ;) 

Känner mig så bra på att stava ;) 

Haha xD Börjar :P 

Av Rebecca - 21 december 2011 07:36

Hej och god morgon :) 

Sitter i korrideren och ska ha svenska sen.. 

Men idag är det näst sista dagen :P känns så roligt att vi ska ha jul lov imorgon :P 

Imorgon så ska jag och Angie åka och jul handla :) Idag har vi gäster och jag ska köpa fika fick 100 kr av morsan för att handla :P Så får se vad jag hittar på till dom ;) Själv mår man inte så bra.. Mina ögon fäller tårar utan att jag är så ledsen och i halsen känns det som det är över 100°C  skit ont när jag andas.. Näsan rinner och ansiktet känns varmt.. Känns som jag bränns bort i halsen och ansiktet.. 

Annars mår jag så bra så :D Jag är fett nervös för julafton ;) För vi ska fira jul på landet jag har gjort det en gång vad jag kommer i håg och då var jag inte mer än 6 år ... Så det ska bli spännande får se vad jag får i jul klapp :P 


Igår köpte vi en julgran :D Så nu har vi en vacker julgran hemma ska fotografera den så ni får se hur den är :) 

Och sedan nästa vecka har jag blanerat att jag ska vara med min underbaraste Emma <3 :D 

Nu berättar jag ju typ hela jul lovet xD Men jag kommer kanske inte blogga så himla mycket under jul lovet .. För kommer ha fullt upp men jag ska försöka uppdatera minst en gång per dag :D 


Juste i går var vi hos mormor och morfar :P och det var väldigt trevlig :) Och Morfar mår helt okej .. Hana har en grej som trycker åt bröstet .. Uscchh .. Så fort jag tänker på dej så ser jag morfars min hur ont det gör :/ Jag hoppas att han blir bättre och kan ta bort den där greje så fort som möjligt <33 Pappa kommer oxå förbi idag och lämnar julklappen ;) Det här inlägget blev längre än vad jag hade tänkt mig haha XD JAg börjar om tio min .. Hmm.. Men jaja måste gå måste kika in på lite andra sidor :P 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards