tbs-gl

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Rebecca - 19 december 2011 21:07

Hej!

Ska ha lite film kväll med syrran sedan ska man sova sen är det skola imorgon :p <3

Men vi får höras imorgon <3 :D<3

Av Rebecca - 19 december 2011 13:29

Hej!

En dröm kan verkligen skrämma någon! 

Jag brukar drömma om min mammas död.. Och att det är mitt fel! Eller drömmer jag om min död.. Ser hur allt händer! Drömmarna skrämmer mig! Jag gråter när jag sover och vaknar upp dagen efter med oro ! Tänk om det jag drömmer blir san någon dag! Då skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv! För då skulle jag ha kunnat varnat mamma osv och om det händer då skulle allt vart mitt fel!Jag är så orolig att drömmen kommer bli sann en dag! Vad ska man göra!? 


Jag kan verkligen inte prata med min mamma .. Hon lyssnar inte!Jag måste komma på något !

Men vad är det jag ska komma på !? 

Jag blir bara förvirrad! När jag tänker på drömmen och blundar börjar jag gråta det är så hemskt ! Känns så obehagligt!

Ska jag bara fortsätta att drömma drömmarna eller ska jag be någon om hjälp? Får ångest känner mig så svag och blir rädd.. Vill inte att min mamma ska dö! 

!!

Av Rebecca - 19 december 2011 09:50

Hej!

Sitter i skåphallen med Katta och Jennifer ;) 


Men sitter och bloggar tänkte skriva lite men är inte så lätt!


Jag kanske ska byta klass pga att jag känner att jag inte har vänner! Fast jag har Sara Maria och Katta.. Men dom är inte dåliga men de känns lixom ostabilt ... Så jag ska byta till angies klass :) För dom är mer speciella :D 


Jag har tänkt på att fixa vårt föråd och sedan flytta ut ;) Men jag måste insolera det först :O Och rensa :O Och jag ska göra det as nice! Ska skaffa värsta ljud systemet tven och köra as nice :P 


Men börjar engelskan nu ! 

Av Rebecca - 19 december 2011 08:55

Hej!

helgen har varit as bra :D 

Sitter i skåphallen med Angie, Alice, Vanessa, Hilma och sara :P 

Har inställd idrott xD Fett överlycklig :D 


Men ska dra nu ;) 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards