tbs-gl

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Rebecca - 23 december 2011 19:49

 

Av Rebecca - 23 december 2011 19:18

Hej!

Engentligen varför måste man tänka? 

Jag vill bara skriva men kan inte skriva något bra!

Mina kännslor är så konstiga.. 

Jag kanske bara kommer flumma igenom det här inlägget men tänker skriva lite .. Det kan bli skit konstigt så klaga inte!


Ska skriva några saker som jag önskar skulle kunna slå in:

1.En vinter i en stuga sitta framför en brasa och krama någon man älskar och sitta och mysa framför brasan :)


2.En sommar kväll sitta på ett berg och kolla på solnedgången med någon man älskar och bara mysa


3.Att mamma blir frisk från sina sjukdommar och att vi får bo i lyx villa <33


Jag är 14 år och har mer än halva livet kvar! Jag vill ha kärlek just nu och inte om 10 år! Ingen skulle fatta hur mycket kärleken skulle betyda för mig! Jag önskar att jag kunde läsa folks tankar .. För då skulle jag kunna veta vad det är för fel på mig! Om någon kunde säga vad felet är med mig så skulle jag kunna göra något år det! 


Ska gå upp och bada sedan sova.. Mår inte så bra på något sätt.. HA någon och krama om på natten som kramar om en själv.. Hmm får väl vänta tills den rätte kommer iaf ...











GOD JUL  

Av Rebecca - 23 december 2011 16:30

Hej!

Igår han jag aldrig göra ett inlägg för att jag var och jul handlade hela dagen kom hem vid typ åtta och jag åkte hem till joella med angie och så sov vi där .. Vi köpte powerking och hade as nice ;) Och därfär kunde jag inte blogga igår men gör ett inlägg idag!


Är hemma och är sjuk :/ Har ont i halsen huvudet och är täpt i naäsan.. :/ Inte roligt .. Det gör skit ont när jag pratar :/

Men imorgon är dej julafton .. Jag har skrivit på Facebook om 100 st gillar så kommer jag doppa mig i sjön och film bevis kommer xD Haha :P Jag känner mig fett orolig för imorgon för det första för att jag är rädd att jag kommer bli besviken på mina julklappar ... Så det känns inte alls roligt att fira jul imorgon :O


Idag ska jag göra middagen :) Ska göra potatisgratäng och till det blir det rostbiff ;)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards