tbs-gl

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Rebecca - 9 december 2011 13:41


Heej :P 


Sitter på engelska lektion nu och har gjort en sakt till Katta och länkar till hennes blogg :P Älskar henne <333


Länk: http://min-foto-blogg.bloggplatsen.se/


Bild:

 

Av Rebecca - 9 december 2011 11:16

Hej!

Börjar 11.50 och då har vi so! JAg vet inte vart jag ska ta vägen med detta är så jävla arg att jag bara lust att klappa till henne hårt på käften... Sitter ensam i korridoren och lyssnar på musik och skriver lite...


Vet inte vart jag ska ta vägen när det är så här!? Ska jag bara gå och dö? Ska jag bara låta det gå och skita i det eller ska jag göra så att jag får pengarna tillbaka... Det känns som om hon bara varit min vän för två saker! :O För pengar och Cigg... Vill ju inte tro det men det är svårt när hon inte tänker ge tillbaka pengarna och jag ger henne inte cigg och börjar använda en bitchig ton och är skit stöddig! 



Vill bara gå och gömma mig tills snän kommer och lägga mig ute i snön och frysa ihjäl eller om ingen hinner hitta mig... Är så förvirrad att jag skakar .. Men skiter i vad alla vill ... Nu ska jag förfan släppa alla som jag inte känner mig trygga hos. Så jag hoppas att dom kommer leva ett bra liv <333

Av Rebecca - 9 december 2011 11:07



Är så jväla  lak på Vanja just nu att jag bara har lust att klappa till henne jävligt hårt på käften! 

Jag och hon skulle perca oss men eftersom jag snackade lite med mamma så ville inte jag göra det längre och så bad jag henne att inte köpa för mina pengar... Och då köpte hon upp alla mina pengar.. Och det var 100 kr ... Och jag säger att dom kan gå tillbaka och ta tillbaka pengarna och köpa för hennes pengar.. Och nu ska jag få tillbaka 50 kr ... Sä jväla taskigt hon handlade nålar och precingar för 100 kr och mina pengar och ger tillbaka bara 50 kr! Är så jväla lak på henne ... Och så advänder hon en as bitchig ton! Seriöst hon vill inte ens vara min vän!! 

Av Rebecca - 9 december 2011 10:14

Heej :) 

Nu har jag gjort No provet och det gick bra men ändå inte... Jaja iaf sitter i skåphallen med Angelica Alice och Jennifer :) 


Men snart ska vi äta :P Vet inte vad det ska bli men hoppas det blir något gott :) <333

Av Rebecca - 9 december 2011 07:31

Hej!

Är i skolan nu och det bara öser ner regn ute! och blåser som jag inte vet vad! Inte trevligt... Kom till skolan helt dingsur... Byxorna blöta jag as blöt håret och mössan var skit blöta.. Bara ran ner vatten frå kläderna :O Hade datan i handen i fodralet.. Och inte i väskan var skit rädd att den skulle vara förstör men fodralet är vatten tätt :D Fan vilken tur man har :D Men det är verkligen inget trevligt väder... USchh... 


Idag ska jag hänga med en gammal kompis hem :) Gud vad jag har saknat den famljen <33 Det ska bli så dunder roligt att få komma till dom :D <333 Jag kanske inte kommer kunna blogga efter två idag :O Det beror på deras internet.. Vet inte hur det fungerar och jag kanske inte ska sätta mig vid datan när jag är hos dom.... Man är faktisgt väl uppfostard ;) 


Men pusss :P Ska ha en lektion sedan är det NO prov :O <3333

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards