tbs-gl

Alla inlägg under december 2011

Av Rebecca - 16 december 2011 11:48

Överlycxklig :D 

Är vän med Katta .. Mitt spår har lagt sig bättre finns lite hål här och där men det funkar x) Idag ska man sola och ha as bra :D Men nu ska jag och Katta kolla film :d <3

Av Rebecca - 16 december 2011 10:39

Hej!

Sitter på svenskan och har pratat med Katta :) Och nu har jag fått svar på mina frågor och det känns skönt :d Nu ska jag bara försöka att hålla mig vid det jag säger! Och att jag inte ska svika henne! Måste verkligen tänka efter!


Känns så skönt! Men slutar nu och ska ha matte Puss :) Känns verkligen bra ! kan nu andas ut! 

Av Rebecca - 16 december 2011 08:48

Heej !

Idag är det fredag och den här helgen komme bli bra men ändå dålig :/ 

Det som kommer bli bra är att Angilcia kommer idag och vi ska baka en pepparkaksborg sen ska vi sola imorgon ska vi på bio och vara inne is tan sedan på söndag är vi barnvakt åt Tindra :P Allt kommer bli så bra med det :D 


Men det dåliga är att jag kanske kommer få reda på min mardrömm... :O 


Jag måste verkligen prata med Katta!? Hmm.. Nu tänker jag ge mig fan på att lösa det här! 


PK

Av Rebecca - 16 december 2011 07:39

God morogn :P 

Sitter i skåphallen med sara och ska ha språk snart.. okej kl:08.00 då börja jag ;) :P 


Men jag har ett problem jag ska prata med Katta idag men vet inte hur jag ska börja!? ... 


PK

Av Rebecca - 15 december 2011 21:37

Jag vet inte vad jag ska göra blir bara förvirrad! 

Snart kommer jag gå och gömma mig! Jag kan inte fatta att du ska försvinna :'( Jag kan inte göra så mycket mer .. Jag kan inte tvinga dej att vara med  mig .. Lovar och hoppas på allt att du kommer få en bra framtid utan mig! Jag kommer iallfall sakna dej varje dag.. <3 kommer skriva om dej och kollar på bilder på dej och gråta mig till sömns.. Men det är mitt problem eller hur!? Jag har säkert gjort många fel och om du inte kan förlåta mig för det så kan du inte! Vad ska jag göra åt saken!? Alla människor är olika.. Jag hoppas att det kommer gå bra för dig i livet :) Men jag ska försöka en gång till .. Sen om du väljer att inte vara min vän så .. Ska jag låta dej få ta det valet.. För om du älskar mig kommer du tillbaka det säger alla.. Och jag hoppas att du älskar mig annars får DU HA ETT SUPER BRA LIV! 


Av Rebecca - 15 december 2011 16:02

Hej ! 

Kan inte skriva så mycket! 

JAg ville bara säga att jag är hemma och ska tänka på kommentaren som jag fick!

Hkk

Av Rebecca - 15 december 2011 08:37

Hej! 

Nu har vi typ 5 min rast från Hkk :P Vi har genom gång ...

Så jag tänkte att jag kunde skriva lite ;) 


Vad ska man göra om du inte pratar med mig och jag vet inte vad jag ska göra!? 

Ska jag bara låta dje gå? Ska jag försöka få dej tillbaka? 

Jag vill ju ha dej tillbaka.. Men jag vet inte vad du vill och du svarar inte :/ 

'

Börjar nu!

Av Rebecca - 15 december 2011 08:03

Hej!

Sitter i baren utanför HKK salen och det är mysig belysning <33 Men det skulle vara mysigare om du hade varit här <33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards