tbs-gl

Alla inlägg under december 2011

Av Rebecca - 7 december 2011 21:11

Hej :P 

Ska snart gå och lägga mig.. Men idag har det hänt mycket och har bara inte orkat.. Jag gick från centrum och typ halka hela tiden.. Men vi har fått en till katt...


   


Hahaha han heter Pontus men jag vill döpa honom till Vodka men det fick jag inte :/ <33  

Av Rebecca - 7 december 2011 11:15

Heej :P 

Snart är det mentor sen är det lunch... och det blir pasta och köttfärssås ;) 

Hör av mig sen puss ;) <333

Av Rebecca - 7 december 2011 09:15

Heej :D 

Nu har jag suttit i 1 timme och 15 min och gjort provet.. Fett stolt det gick as bra tyckte jag och jag gjorde mitt bästa :D Hoppas att jag klarade E iaf ;) Så himla glad :D haha x) 


Men snart ska vi ha ... Jag vet inte vad vi ska ha men men iaf ;) Måste prata med kuratorn idag! ... 


Puss<33

Av Rebecca - 7 december 2011 07:39

Heej ;) 

Nu sitter jag i arbetslaget och ska ha matte prov snart ...


Men måste kila nu häär av mig sen hur det gick ;) 


Pusss<33

OJ!

Av Rebecca - 6 december 2011 20:26

Heej ;) 


HAr sovitt hela dagen från och till ... Så nu tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig helt och sova hela långa natten :P Men vi hörs imrgon och ska ha Matte prov på morgonen ... :O Sees <333

OJ!

Av Rebecca - 6 december 2011 20:26

Heej ;) 


HAr sovitt hela dagen från och till ... Så nu tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig helt och sova hela långa natten :P Men vi hörs imrgon och ska ha Matte prov på morgonen ... :O Sees <333

Av Rebecca - 6 december 2011 11:20

Hej!


Sitter nu i korridiren och typ lyssnar på musik och skriver... Finns så mycket att skriva men så svårt att skriva allt med ord!... Men ska försöka... 



Att vara den som sitter själv och får obehagliga saker varje dag är inte det roligaste som finns.. 

Visst kanske det finns det dom som har det värre.. Men vad ska jag göra åt saken!?

Jag kan inte säga något till nån för då kommer dom prata med dom som skriver saker till mig och då kommer dom säga att det inte var dom och sen så kommer dom få säga förlåt och sedan kommer dom säga det till sina vänner och så kommer det bli värsta stora grejen.. Och vad ska jag göra åt att jag sitter själv!? Det är jue inte direkt någon som gillar mig!? .. 




Väntan är stor och väntan skrämmer mig!? Varje dag så väntar jag på att en lärare säger att den vill prata med mig och jag hänger med och dom säger att min mamma har dött.. Den väntan är väldig stor och vill inte ha den väntan i mig! Men min mamma är sjuk och jag vet hur hon har det och känner på mig ibland att det är dax för henne att säga hejdå! Om mamma skulle dö så skulle hon må bättre men ändå sämre.. Hon skulle sakna sina döttrar så otroligt mycket.. Men ändå skulle hon ha slippa alla sina smärtsamma dagar.. Och hennes döttrar skulle inte kunna leva utan henne.. Hon gör så mycket för oss även så fattar vi inte det förns det är över! Hon ger oss mat någonstans att bo försöker göra så vi inte bråkar ger oss kläder låter oss gå i skolan och dagis hon låter oss ha roligt .. och hon städar hemma och försöker hålla det rent men vi bara stökar ner igen och igen ... Hon får inte bära hon får inte jobba inte köra ... Hon har smärta i kroppen och det gör ont när hon går.. Och hon gör så mycket med så lite penagar och även fast hon är jätte dålig så gör hon saker iaf.. Jag är för fan 14 och nästan 15 år min stora syster är 17 förfan snart 18 och vi borde fan fatta hur mycket vår mor behöver oss två när vi är så stora.. Våran lilla syster är 3 år och hon är s¨mogen för att vara så liten vi behöver inte ens peka på mamma utan att hon går till henne och frågar om hjälp.. Jag och min stora syster måste skärmpa oss specciellt om vi ska flytta igen.. 


Jag älskar min mamma över allt annnat på denna jord.. Visst kan jag hata henne ibland men *hata* är ett starkt ord.. Så även fast jag tycker mamma är elak ibland så älskar jag henne mest av allt.. Hon ska finnas där hela tiden och det gör hon <3 Jag ska ta och prata med henne idag och fråga om jag verkligen kan prata med henne om allt och göra så att hon och jag kommer bättre överens och så ska jag prata med Jejje  så att hon och jag kan komma bättre överens! Min familj är det bästa jag har och jag älskar dom verkligen!! Hoppas att dom ser detta <3333

Av Rebecca - 6 december 2011 09:23

Heej! ;)


Nu sitter jag utanför musik salen och väntar på att vi ska gå in... Men ni vet inte vad jag vill göra och kan inte skriva det här... Men kan iaf skriva att på nyår vill jag ha skit roligt ... Ska snacka med Vanja och se vad hon aäger så får vi se vad som händer  ;) haha ... Ni kanske fattar eller!? 


Jag är fett trött... Hmmm.. Vad ska jag skriva!? 


Men vissa är ju störda .. vill inte vara här om alla ska hålla på som dom gör! 

Visst det kanske inte är så taskigt men det gör ont i hjärtat när dom skriver det dom skriver!?


Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards