tbs-gl

Alla inlägg under december 2011

Av Rebecca - 6 december 2011 07:52



Kärlekn är det man verkligen vill ha...

Men för vissa är det svårt att få kärlek.. Och det är väldig tråkigt för dom.. Tycker jag!

Jag kommer aldrig kunna sluta tänka på kärleken om jag inte har hittat den... 

Vill bara att allt ska fungera och att det blir så dsom jag har tänkt det någon gång.. 

Orkark inte att tänka hur det ska bli och sedan blir det värre.. Självklart måste de drappa mig.. 

Jag kunde väl få det ite bättre iaf!? Eller är jag en mänsklig maskin!? 

Känner mig inte värd nånting .. Det ända som händer mig är att jag får skit, gör fel, gör andra glad men är själv helt olycklig! Men det är väl så  man får leva nu för tiden.. Vara den som själv mår piss och får göra alla andra glada!! 


Men ska gå till bilden nu så pusss <33 kanske skriver något mer sedan...... 

Av Rebecca - 6 december 2011 07:43

Heej ;) 

God morgon :P Jag sitter i skåp hallen i skolan och ska snart ha bild... Sen efter bilden blir det musik.. Men idag ska jag hämta lilla syster från dagiset.. Sen vill jag bara ta det lungt.. Nu kommer dom flesta.. Men det är snö ute.. gud...Helt ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva om.. Men skaa väl komma på något.. För just nu har jag inte riktigt koll på mig själv.. och måste hitta mig... 


Puss<333

Av Rebecca - 5 december 2011 22:47

Heej ;) 


Som sagt skulle jag och Vanja göra en speciell sak.. Och den saken var att ta percingar... Vanja tog i läppen och nästan naveln nålen gick igenom men sedan kunde hon inte göra hålet tillräckligt stort... Och som vanligt bangade jag.. Men sak ta percing hos en som kan sånt om tre månader typ ;) Haha Emma var oxå med och hon fick nästan igenom percingen i hålet men hon råka dra ut nålen så då blev det svårt att få in percingen... Så synd... Men nu snöar det för fullt här på V'rmd' ... guud vad ledsen jag blir.. vill inte ha snö men ändå så vill jag det... hmm.. Men men måste gå och lägga mig har solat och duchat idag ;) Och imorgon händer det saker! ;) kanske... Men puss <333

Av Rebecca - 5 december 2011 12:45

Heej! 

Nu är det lunch sen ska vi ha matte :/ orkar inte.. Men vi har bara matte sedan svenska... så det är inte långt säger vi :O Men iaf jag håller på att frysa ihjäl det är iskallt överallt i skolan är det kallt!!! Orkar inte... Men sitter i ett av grupp rummen med sara maria ina bank thi niklas och filip X) Lite sådär random... hahaha x) :P 

Men gud vad jag längtar efter skolan det ska bli fett roligt drar till stan och handlar några saker sen är det att åka hem och bara göra det.. Det är bara att slappna av och trycka sedan är allt klart!? ... Har ni några funderingar på vad jag ska göra eller? :P haha kommenter vettja så kan ni få en länk till eran blogg eller FB eller något annat... ;) 


Puss

 

Av Rebecca - 5 december 2011 10:19

Hej måste göra en ny desing! 

Får göra det den här veckan ;) Måste göra en ny header oxå ;) 


Okej iaf lite känslor just nu : 


Den här dagen hatar jag! 

Katta är sjuk och jag blir alldeles själv.. Allt blir för tråkigt och dystert ....

När katta är här då har jag någon att prata med .. Annars så blir det bara jag.. helt ensam.. sitter själv i korridiren är själv på lektionerna.. Jag orkar inte att det ska vara så här!? men men byee!!


Puss <333

Av Rebecca - 5 december 2011 10:09

Heej ;) Nu har jag haft idrott och det var ju boxning.. Fett jobbigt det var inte lika kul nu som förut .. Nu tränade vi mycket mer och slog mindre.. :/ Jag ville ju slå mer och springa mindre... jaja idrotten är ändå bra... 


Vad ska man göra annars man måste ju få godkänt i alla ämnen minst! ;) 

Även om man inte gillar läraren så måste man försöka... 


Snart blir det engelska sen vet jag inte men kanske luch .. ;) 

Men går in nu typ puss puss <3

Av Rebecca - 5 december 2011 08:25

Shit vad jag inte har något att göra! 

Bara sitter på en bänk och gör ingeting..... Helt tråkigt ... 

Vill bara gå och lägga mig någon stans.. Tänk och ligga i en mjuk säng med många kuddar och fluffigt täcke... ååå... Vad skönt... Jobbigt jag slutar halv tre och imorgon onsdag och torsdag slutar jag halv fyra sedan på fredag så slutar fem över två!!?


Orka sitter här och inte gör något... och bara var aldeles själv... jaja får väl vänja mig... 


Puss puss <33

Av Rebecca - 5 december 2011 08:12

Heej <33

Sitter på en bänk och undrar vart Katta är .. Hon svarar inte på mina sms :( och har inte sätt henne idag.. :( Undrar verkligen vart hon är.. Är sjukt orolig för henne.. :O Men sitter och väntar på att jag ska gå till idrotten ... Vi ska ha boxning idag D I love Boxning x) <33


Men det blir inget roligt utan Katta :( 


Puss puss <333

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards