tbs-gl

Alla inlägg under december 2011

Av Rebecca - 9 december 2011 10:14

Heej :) 

Nu har jag gjort No provet och det gick bra men ändå inte... Jaja iaf sitter i skåphallen med Angelica Alice och Jennifer :) 


Men snart ska vi äta :P Vet inte vad det ska bli men hoppas det blir något gott :) <333

Av Rebecca - 9 december 2011 07:31

Hej!

Är i skolan nu och det bara öser ner regn ute! och blåser som jag inte vet vad! Inte trevligt... Kom till skolan helt dingsur... Byxorna blöta jag as blöt håret och mössan var skit blöta.. Bara ran ner vatten frå kläderna :O Hade datan i handen i fodralet.. Och inte i väskan var skit rädd att den skulle vara förstör men fodralet är vatten tätt :D Fan vilken tur man har :D Men det är verkligen inget trevligt väder... USchh... 


Idag ska jag hänga med en gammal kompis hem :) Gud vad jag har saknat den famljen <33 Det ska bli så dunder roligt att få komma till dom :D <333 Jag kanske inte kommer kunna blogga efter två idag :O Det beror på deras internet.. Vet inte hur det fungerar och jag kanske inte ska sätta mig vid datan när jag är hos dom.... Man är faktisgt väl uppfostard ;) 


Men pusss :P Ska ha en lektion sedan är det NO prov :O <3333

Av Rebecca - 8 december 2011 22:38

Heej :) 

Kollar på film med min stora syster :P Och filmen heter * allt som en tjej vill ha* Och sitter i fåtöljen och gråter.. Stackar tjej ... Hon får bälja kärleken eller pappa... OMG!! 


Men efter filmen blir de natti natt.. Ska till angelica och min gamla barndom vänners familj :D Vet inte om jag kommer blogga men kanske får se :P Men om inte så älskar jag er mina underbara lösare <3333



Pusss <333

Av Rebecca - 8 december 2011 16:13

Heej :) 


Nu är jag äntligern hemma :P Det var så roligt sista lektionen :P För jag var hos kuratorn och prata i en halv timme sedan kom jag till lektionen (HKK) Och så gick jag in fråga vad jag skulle göra tog en bok och alla indrigienser och gjorde allt på tio minuter.. Medans alla som redan varit där i en halv timme inte var klara .. Dom var inte klara och kom för en halvtimme sedan jag är klar och kom för tio minuter sedan ... Hahha lite roligt :P Men ska plugga lite No eftersom det är prov imorgon :/ :) Älskar prov ;) haha låter fett konstig jag vet.. Men det är så roligt att se alla nervös medans man själv inte kan något :P 


Pusss

Av Rebecca - 8 december 2011 11:21

heeej!

Snacka om att man faila totalt idag.. Vi ska inte åka och simma så jag släpade med bad kläder i onödan! :@

Men snart blir det idrott och vi ska spela batlington (stav) haha x) 

Hahaha .... :P 


Men vi ses ;) <333

Av Rebecca - 8 december 2011 09:03

Hej!


Jag saknar alla mina vänner så otroligt mycket :( 

Alla baraa glider ifrån mig... Har jag gjort något eller är det något annat? Vill bara ha tillbaks alla vänner och bara krama dom :') Vill verkligen inte gå och se er försvinna.. Ni är mitt liv ... Det är därför jag lever.. För att jag ska finnas där för er ... 


Om man inte känner sig trygg någon stans vart ska man då ta vägen? Vill känna mig trygg någon stans.. 

Ha någon jag verkligen verkligen kan lita på ! Någon som aldrig sviker en.. En som kan värma en när det behövs och någon som kommer och ringer när man vill ... Om man vill känna sig trygg ovh är otrygg överallt vart ska man ta vägen då? Jag vill bara träffa en kille som man kan vara super bra kompis med som kan värma en när man fryser och man kan ha roligt med och som aldrig sviker en ... Jag saknar en speciell vän.. Som jag var bästis med när jag gick i låg stadiet.. Vi går i samma skola nu men ändå saknar jag den så himla mycket för att vi två har verkligen glidit från varandra och jag kommer ihåg alla roliga studer tillsammans .. Kommer ihåg en sommar då jag hängde med den personen hem och hoppade studsmatta cykla på bmx och när vi grilalde med dens personens mamma och familjen.. Så mysigt och vi hade roligt.. Sen mor kvällen följde den personen med mig till bussen ... Önska att jag kunde komma tillbaka till den personen och vara vänner som förr.. <33

Av Rebecca - 8 december 2011 08:57

Heej ;) 

Nu har jag haft HKK och vi gjorde pepparkakor :P Jag hatar pepparkakor.. Men nu börjar jag gilla det.. Inte bra! :O 


Men snart ska vi ha slöjd börjar om 40 min... men orkar inte ha slöjd .. Håller på att göra en hund! :D 


Puss <33

Av Rebecca - 8 december 2011 07:41

Hej ;) 

Nu sitter jag i skåp hallen och gör typ ingeting.. Första lektionen är det Hkk sen är det slöjd sen lunch och efter lunchen är der recustid men jag ska åka ochj simma... Och sen HKK igen!! 


Torsdagar är roliga :D Men dagens lunch är inte god alls.. Ärtsoppa...  


Men nu ska jag kila puss <333 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards