tbs-gl

Alla inlägg under september 2011

Av Rebecca - 5 september 2011 20:34

Sitter och kollar på idol :P

Haha vissa suger verkligen!! :P

Men men ska snart gå och lägga mig efter idol :)


Han som e nu äger ( tony ) Shit vilka muskler :P Skit snygg :P


Hihi Natti alla läsare :P


PK

Av Rebecca - 5 september 2011 10:47

Hej! :)

Nu sitter ja på eng lektion..

Faan hatar på läraren och lektionen kan ju inget :(

Nu får jag dålig självförtronde igen :(


PK

Av Rebecca - 5 september 2011 08:17

Tjo bre :P


Jag vill inte förlora dig

Jag vill inte tappa dig

Vill inte se dig försvinna

Vill inte se oss gå åt ett varsit håll

Du är det som jag behöver och vill inte att vår vänskap ska tona ut....

Vad skulle jag göra utan dej?

Vad skulle hända om jag inte hade dej vid min sida?

Skulle jag verkligen kunna överleva en dag utan dej?

Skull jag ens kunna andas utan dej?

Alla svaren kommer säkert komma om några år!

Men vill inte ha svaren!

Vill ha dej vid min sida nu och förevigt<3

Om du stannar vid mig och lovar att aldrig släppa taget om mig så lovar jag desamma..

Du skulle säker kunna klara dej utan mig eftersom du är den bästa<3

Men jag är inte stark någ du kan inte lämna mig än..

Hur skulle jag kunna bli starkare utan dej?

Katta du ska veta att jag finns för dej och detta e till dej :)

Lova att aldrig släppa taget om mig <33

Av Rebecca - 5 september 2011 07:40

God morgon :)

Just nu sitter jag helt själv i skåp hallen och väntar på Katta Sara och Maria :)

Iadg ska jag inte göra så mycket :P

Jag fett ont i magen! Jag åt frukost idag så det kan inte vara det.. Hmm.. ja undrar verkligen vad det kan vara :O

Skulle bara vilja skrika !!


PK

Av Rebecca - 4 september 2011 20:07

HEej :)

Nu är det kväll och jag har badat :) Så e redo för skolan :P Ska bara packa idrotts kläder :)

Men jag ska fixa väskan ta upp laddarna bosta tänderna torka håret och sen gå och lägga mig :)

Är trött men ändå inte :s Hihi men idag har jag inte haft någon stor aptit har typ bara ätit 4 mackor i dag :s Hoppas det är bättre imorgon :)

Annars så kommer jag bli skit orolig!


Men men nu ska jag ta och fixa alt ses GOD NATT!


PK

Av Rebecca - 4 september 2011 15:50

Heej :)

Idag har jag inte gjort så mycket men men :P

Just nu sitter jag skypar jag med Alicia :P

Det är skit roligt :P

Men idag är jag inte lika galen som igår :P :D


PK

Av Rebecca - 4 september 2011 00:30

Bilderna kom inte upp :O


nu då ?

                                                                                                PK

Av Rebecca - 4 september 2011 00:23

Heeej :)

Jag är fett spidad överlycklig Denna dag är världens bästa dag och jag är seriös :D :D


Bilder video kommer nu :)

                                                                                                 
 
 
 
 
 
 
 
Snacka om att vara galeen men ska gå och läfggg<a mig


PK :P  

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards