tbs-gl

Alla inlägg under september 2011

Av Rebecca - 9 september 2011 10:43

Hej :)

Nu har vi svenska lektion .. Idag är det fett roligt :)

PK 

Av Rebecca - 9 september 2011 07:45

Heej :)

Idag när jag kom ner till bussen så märkte jag att jag hade glömt busskortet hemma!

Lyckat inget busskort .. Hmm då kan man ju inte åka buss.. Så jag fick springa hem och hämta det sen fick man springa ner till bussen igen... :P


PK

Av Rebecca - 8 september 2011 20:10

Heej : )

Det var ingen idol idag :( 

Men ist kollar jag på Sol,Fest & oroliga föräldrar :P

Den verkar skit bra jue :P

Men i morgon ska jag ha min one pice i skolan tror jag :P


 

PK

Av Rebecca - 8 september 2011 18:29

Haha heej :)

Nu har jag plockat ner min loftsäng :P nu står det bara plankor vid dörren ;)

- Vart e sängen??

- Jo den är vid dörren.

- Nej det är bara plankor.

- Haha, pucko palkorna är sängen.

- Jaha vad smart du e .

hahahahahahahahahaha :D

Vilken rolig liten berätelse :P

Haha men halv åtta ska jag se på halv åtta hos mig sen klockan åtta ska jag se på idol :)


PK

Av Rebecca - 8 september 2011 15:30

Hej :P

  Innan jag städa :P   hehe sängen nnu :P   nu har man kastat skriv bordet och städat lite :P   Japp så ser det ut :P   Jag   Fin! Bra :D


PK 

Av Rebecca - 8 september 2011 12:07

Hej :)

Nu e jag hemma igen från sjukhuset och allt gick super :P

Men nu ska man städa klart så man kan åka till syrran imorgon :D

Jag lovar hör av mig senare :P


Jag måste verkkligen bli klar idag med rummmet :) :P


PK

Av Rebecca - 8 september 2011 08:25

Heej :)

Jag vaknade för ungeför en timme sedan.. Jonte och jag har snackat ett tag :P

Men snart ska jag ringa morfar och kolla om han e på väg :0

Men vad mer.. hihi :P Jag har plattat håret idag :) 

Jag måste leta rätt på mitt buskort

  Tog bilden i går :P I morse gillar ögongen :P


PK 

Av Rebecca - 7 september 2011 19:11

Heej :P

Idag har jag städat ganksa mycket :)

Men nu sitter jag och gör läxa :P Måste skärpa mig med det!! Vi har typ redan haft 4 läxor och detta är den försat jag gör :O AJABAJA mig!!!

Men ska gå upp och fixa det "lilla" som är kvar..

Imorgon blir det att åka till sjukhuset :(

Dåligt med läxaa!!  Det är bra att jag gör dom :D


PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards