tbs-gl

Alla inlägg under september 2011

Av Rebecca - 20 september 2011 09:21

Heej :) <3

Idag är det 8 månader sen Falcon åkte :( Jag kommer ihåg vid bilen när jag såg en tår falla ner från hans öga :'( Tänk att en hund kan gråta ...

Jag kommer aldrig glömma det ..Han var så underbar :')

Jag vill bara ha en kram nu av vem som helst ( som jag känner)

Han var så söt så snäll och värmde mig :')

Känns som om man har lämnat bort halva livet...

Men kanske ska man åka till han på höst - lovet .

Jag ska ladda upp ngr bilder men det dampar lite :O

PK

Av Rebecca - 20 september 2011 07:51

Heej :P

Jag är skit trött!!

Men det är bara tisdag idag! Känns som typ torsdag..

Jag vill ju bara sova ...

Men snart blire bild sen musik...

Det ska bli roligt :P

Men  vad ska jag skriva?

Kanske att i helgen kommer den en speciell kompis kanske :P

Jag hoppas att han kan komma :D

Men nu har jag ont i huvudet igen ... SUCK

Men vill ni veta ngt ortroligt? .O ;O

Jag har inga pengar på min tele men ändå kan jag skicka sms till dom som inte har comviq :O Det är fett cool jue ;)

Men hör av mig senare idag :P

 

PK

Av Rebecca - 19 september 2011 21:25

Hej :)

är kommer bliderna från helgen som jag lovade!

Sen måste jag gå och lägga mig för jag ska upp 04.30 för jag måste hinna ducha...

                                      Så orkar inte skriva under alla blider :P God natt alla Sötnosar xD


PK

Av Rebecca - 19 september 2011 19:18

Jippi :D

Klarade det!

Några bilder :

  Först ;) Sen när den är ute :P   Själva piercingen :P   Piercingen  Piercingen :P  

Min lille syrra sitter i mitt knä och längtar efter mamma...


Stackare så liten men ändå så stor :P

  Puss på dej med världens sötaste lille syrra <33  Kram kram på dej med sötis :) 


PK

Av Rebecca - 19 september 2011 18:29

Hej :)

Nu ska jag ta ut percingen och göra rent den ordentligt och jag är fett nervös:P

Men sen ska jag ladda upp bilderna det får jag inte glöma :P

Och så sitter jag barnvakt åt två små barn :P

Jobbigt men man tjäna ju lite pengar :P


PK

Av Rebecca - 19 september 2011 12:40

Heej :)

Jag har fett med ont i magen och huvudet :(

Men i helgn kommer det bli fett kul ...

För jag ska kanske gå på bio med pappa och syrran och ska träffa en kompis och Katta kanske kommer till mig på lördag till söndag och på söndag bär det av till grönan förhoppningsvis .. Så den här veckan måste man planera allt de där...


Har bara lust att åka hem har så otroligt ont i magen och huvudet!!

Men snart blir det matte.. sen svenska sen slut :P

Orka .... När jag kommer hem ska jag fixa ngr saker sen ska jag vila ett tag sen får man gå i gång igen ;) Eftersom man ska passa lille syrran!


  Ser så pigg ut :P


PK

Av Rebecca - 19 september 2011 07:44

Heej :)

Förlåt för att jag inte gjorde något mer inlägg i går men jag gick och la mig vid åtta nio tiden var skit trött..

Men jag laddar upp bilderna sen när jag kommer hem efter skolan :D

Igår när jag skulle sova kunade jag inte somna efter som min stora syster sov hos oss och hon snarka!!! Jag fick damp typ.. Var skit jobbigt..

Men sitter i skolan och bloggar just nu :P

Katta kommer lite senare för att hon ska till tandläkaren...

Men men nästaw helg så ska Katta kanske komma :)

Jag hoppas att hon kan komma för jag börjar funderar om jag ska köpa en bak powerking :P Man måste kunna ha roligt nån gång :P

Men men nu ska jag typ kila finns inte så mycket att skriva om just nu :P


PK

Av Rebecca - 18 september 2011 18:25

Heej :)

Nu är jag tillbaka från denna helg :P

Haha idag var det öppet hus på brand sationen och mamma släppade dit familjen och några barn till ;) :P Haha men det var ganska roligt :P

Sen gick vi och handla sen tjockade oss på donken ;) :P Haha man måste få äta snabb mat nån gång :P

Men snart så ska jag fixa håret :P

Sen i kväll ska vi göra varma mackor :P För vi åt på donken vid två :P

Jag kan ladda upp ngr bilder sen :)


Imorgon är det skola och det kommer inte bli kul.. :(

Men men om man ska sattsa på att bli advokat så måste man kämpa :P


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards