tbs-gl

Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecca - 8 juli 2011 17:03

Heej :)

Vi ska ju åka till finland påmånadg och e borta i tre dagar :PMin storasyster ska vara borta i tre dagar och jag ska vara borta i en hel vecka och hon packar typ tribellt mer än vad jag gör:O Men just ni gör jag inget sp väntar bara på att jag och min storasyrra får börja med maten :) det blir grillad lax med stuvadpotatis och grönsaker:) ska bli så gotft    MEn nu har jag fått en mobil som fungerar som perfekt ;P men måste kila :S


PK

Av Rebecca - 8 juli 2011 09:34

Heej :)

Idag gick jag upp tidigt..

Idag ska vi till moster och hennes kille Lasse .. Lasse fyller år idag :P

Jag tänker åka buss dit :) Men innan vi åker dit så ska jag och mamma till banken och fixa mitt kort så jag kan åka och köpa ett par asfina sommar skor :)

Nu ska jag ge min lille syrra lite frukost sen vet inte vad jag skaköra:S


PK

Av Rebecca - 6 juli 2011 21:45

Heej :)

Jag har fått en fråga som jag tänkte svara på :)


Frågan: Hej, undrar hur många besökare du har per dag?


Svar: Det är olika Men när jag inte gör ngn reklam i rampljuset så är det inte mer än 20 st .. Men om ni undrar så är det mästa jag har haft är 199 besökare på en månad :)


PK

Av Rebecca - 5 juli 2011 14:27

Heej!

I mitt hjärta finns det ett svart hål!

Och nu undrar jag om det har blivit större..

Jag saknar Nikita och Falcon otroligt mkt..

Jag vet inte vad jag ska göra ..

Jag kan inte glömma allt och gå vidare..

sp inte om det känns som om man inte har ngr kännslor ingen vet att jag lever i ett stort svart hål..

Ingen fattar att jag är en tjej med stora kännslor och många tankar!!

I denna blogg har jag skrivet mest om glädje för att jag har svårt att prata om mig själv.. För om jag pratar elr skriver ngt om mig själv som andra hör elr ser så känner jag mig så himla självisk .. Det är jobbigt för att det känns som alla tror att jag inte har ngr känslor .. Många skriver elaka saker gör elak saker och sånt och jag "bryr" mig "inte" .. egentligen får jag en känsla som säger varför måste det vara mig? Jag är anurlunda, du är anurlunda, alla är annurlunad! Ingen är Normal alla är normala på sitt sätt! Men en känsla kan verkligem gå långt ! sp mina.. Mina kännslor är ingen lek! jag har left i 14 år och fyra månader och kan fortfarande inte kontrollera mina kännslor ordenligt! Mina kännslor kan verkligen göra så jag går för långt! det har jag redan märkt.. Men man måste lära sig att hantera dom .. Och det har jag lite men under sommaren ärdet svårare! Jag skriver på min data om vad jag känner och sånt men nu har jag inte till gång till data hela sommaren! Men det hjälper inte att bara skriva det vet jag mina kännslor lägger sig i ett svart hål i hjärtat och när det hålet är fyllt så dömmer jag det med olika saker som jag inte kan kontrollera över.. Jag måste hitta ngt sätta att lindra det svarat hålet.. Men det kommer aldrig bli helt läkt efter som en stor bit i livet fattas ! Men nu ska jag berätta en annan sak som många kanske tycker är lavrigt men det tycker inte jag!

Jag hör andar och söpken..

Det spökar hemma hos oss och det är väldigt jobbigt eftersom  min mamma har börjat gått och lagg sig tidigare än mig..så på kvällarna när jag ligger i min säng och försöker att sova hör jag ngn gå i trappen och öppnar och stänger dörren! och så i bland om jag och mamma kollar på tv på kvällen kan jag oxå höra det men mamma hon märker ingeting det känns så konstigt att jag bara hör det..

Men i början när vi flyttade hit så hörde vi alltid ngn på kvällarna skrika i trappen! Så  himla jobbigt... Men men det ända man kan göra är att hoppas att dom inte vill skada ngn!


PK

Av Rebecca - 5 juli 2011 14:16

Good morgon eller renare sagt god eftermiddag :P

nu sitter jag vid datan och bloggar har inget speciellt för mig ska tvätta sen så ska jag smsa en kompis och kolla om vi skulle träffas i morgon :)

Men det blev ingen riga :( vi åker till Finland ist :s

Men vi åker på måndag och kommer hem på onsdag och sen på onsdag så ska jag och min syrra till skara sommar land tror jag :D

Men det ska bli fett roligt :D

Men vad ska ni göra eller vad har ni gjort under somamren? :)

Men men .. vad ska jag skriva om?


PK

Av Rebecca - 3 juli 2011 23:05

Heej!

nu har jag preciskollat klart på en "skräck" film den var inteså läskig mest spännande!

Men den var skit bra :D

Men jag har börjat kollat på A-trkator och har hittat en som jag vill ha men måste få i ihopdom pengarna .. Kan ni hjälpa mig att ge förslag på vad man kan göra för att få i hop 20 000 ... och vil få ihop det ganska snabbt så ingen annan köper den! :P

Men jag ärfortfarnade förkyld..Ska typ gå och lägga mig ...

kanske skriver ngt i morgon :P


PK

Av Rebecca - 2 juli 2011 10:57

God morgon!

Nu har jag varit vaken ganska länge..

Men idag är det ett fint väder tänker inte göra ngt speciellt..

jag är skit tept i näsan ... har inte ont i halsen men känner att den e lite svullen..

Har tänkt på att ladda upp bilderna från dom här två veckorna :)

Idag måste jag tvätta och sola ;P

Men men vad ska jag berätta?

har typ inget mer nu att säga kommer väl tillbaka :)


PK

Av Rebecca - 1 juli 2011 23:27

Heeeeeeeeeeeej :D :D

Det var super länge sen jag blogga men här kommer ett inlägg med massor av text :)

Men jag harvarit borta i två långa underbara veckor både från bloggen och familjen :( Men förra måndagen så åkte vi tillåland och kom hem på söndag natt. och sen i måndags så åkte vi till mariefred landet :) Det var roligt :) och nu är jag hemma hem ljuva hem :)<33 Men den 11 juli ska jag min syrra och mammas farbror till Riga :D det ska bli skit roligt vi kommer hem den 13:de och samma dag somden ska jag och min syrra till skara sommarland :D det ska bli fett roligt .. :D Då kanske jagkankomma min syrra närmare så vi blir snällare mot varandra:D

I morgon fyller Angelica år en bardoms kompis :) ska kanske dit detberorpå hur jag mår :) Jag har skit ont i halsen!!


Men i går så ringde min syrramig och berättade att mamma och Patrik hade gjort slut D: det var skit dåligt men den natten drömde jag att närjag kom hem ( alltså idag ) så skulle jag hitta henne på köks golvet med en kniv i hjärtat D: det var as obehaglig dröm! En mamma är ens liv även fast dom kan vara jobbiga :S

Men nu vet jag att hon har det bra och är hosen kompis och har det roligt :D


Men under dom dagarna vi var på Landet så brände jag ig asmkt i ansiktet och lite på axlarna och precis över rumpan så det gjorde skit onta att ha kläder på sig så jag gicki bikini :P

Hoppas att ni alla har det ett bra sommarlov!!


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards