tbs-gl

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Rebecca - 13 april 2012 19:49

Hej!

Det blir en mys kväll hos emma i kväll ist för att vara ute ovh springa! 


Vi kollar på in time och har det mycke mysigt ;) 


På måndag blir det polisen

På tisdag ska jag träffa Thilda och Danne

Sen förhör på onsdag 


Mycke att göra men allt ska bli bra!

Av Rebecca - 13 april 2012 13:21

Hej!

Ligger i Emmas säng med en lättnad! Jag och hon har stora planer på våra liv och så! Och nu kan inget komma i vägen för de :) 


Jag Emma och Sabina ska mötas i Slussen och sen ska vi åka till polis stationen.. Vi ska snacka med dom och så! 

Så har inte så mycket att skriva om..

Mår faktiskt bättre idag då Emma sa att jag inte svek henne och att det var okay... <3 


Men gjorde något i går som jag verkligen ångrar... 


Dagens känsla:

Förvirrad och lättnad


Dagens mening:

Även fast allt känns skit för stunden så hjälper det inte med att göra illa sig själv eller någon annan.

Av Rebecca - 13 april 2012 00:17

Jag orkar fan inte med allt detta! 

Att sitta själv får mig att må sämre.. Allt händer.. Tankarna bara flyger runt i huvudet :O Jag orkar inte med de!

Vad ska jag göra! 


I natt fick jag en hemsk dröm som jag bara får för dom jag älskar! Jag drömde att Emmah dog! Fyfan vad hemskt de var! Jag låg och grät på natten! Det är läskigt att få såna drömar! De är hemskt seröst! 


Jag önskar att bara någon kunde se hur mycke jag ropar på hjälp! Vet inte längre hur jag ska skriva! Förut kunde jag skriva bra och allt så .. Men ni bara känner jag tankarna åka runt i huvudet allt fortare och fortare och hur gråten kommer upp ihalsen... Jag vet inte vem jag ska lita på.. Vem ska hjälpa mig.. Vem ska jag kunna berätta för.. Vad kommer hända .. Det är bara här på bloggen jag kan skriva dom här frågerna... Allt ska vara så jobbigt för en liten tjej som mig... Vikt, familj, vänner, kriminellatet, soc, snuten, polarna, sälkten, allt ... Jag fattar inte vem jag är längre jag vet ingeting om mig själv längre kan helt ängelt inte ta kontroll över mig själv.. Krimenellateten har tagit över mig! Fitta oxå! Skulle bett om hjälp tidigare! Fan är inte bra på något ju! Fitta oxå varför finns jag? Allt jag gör är fan fel!  PISS LIV SERIÖT!!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards