tbs-gl

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Rebecca - 1 april 2012 22:34

Hej!

Skulle göra ett inlägg direkt efter jag hade duschat men så blev det inte :/ 

Jag stack för att träffa Emmah, sen sa vi att vi skulle åka till slussen och tillbaka men då dissar hon mig och åker till handen ist :( Så jag väntar i slussen på Vanja för jag inte vill åka själv! 


Japp men nu sitter jag i min säng och ska sova :P


Jag blev så glad när jag kom hem :DD Har saknat mamma så jävla mycket och när jag kommer in så kommer min 3 åriga lilla syster springandes till mig och ger mig en kram :D Sen kommer jag in till vardags rummet så sitter mamma i soffan och så får man en kram av henne och så får man ligga i hennes famn typ och kolla på en film :D Så mysigt har inte gjort det sen jag var 5-6 år :O Det känns skönt att jag är så sams med min familj :D 


Emmah smsade mig:

Emmah: Jag tappade min mobil på spåret :O 

Jag: Nej ofta :O 

Emmah: Ja :( Mamma kommer dampa :( 

Jag: Tappade du din mammas mobil? :O 

Emmah: Nej min ... :O

Jag tänker ää va? Hon smsar ju från den dummer asså!...

Jag: Men du smsar ifrån den nu ju!? ^^ Blondi

Emmah: Fan trodde att du skulle gå på det xD 

Fail Emmah, du är inte direkt bra på April skämt :P Puss älskar dig ;) 


Dagens känsla:

Glad och avslappnad


Dagens mening:

1 april och 1 Maj kan man inte lita på någon om något xD 

Av Rebecca - 1 april 2012 17:03

Hej!

Nu är jag hemma efter en helg i Mariefred ;) Fick en ny kill kompis iaf :P hehe xD Angie och Shaco bad mig gå fram till en kille och be om hans nummer xD 

Fett pinsamt det var xD 


Jag ska börja träna skit mycket :O Boxning 1 gång i veckan sedan gymmet 2-3 dagar i veckan :O <3 Det är bra faktsikt :) 


Ska ta och bada nu sen så kommer jag tillbaka :P 


Ska vara med Emma sen oxå ;) 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards