tbs-gl

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Rebecca - 2 april 2012 22:06

hej!

Ska sova nu har lång dag imorgon :P 


Detta ärmin planering:

8.00-14.00 Skola

14.00 - 16.00 Nacka forum

16.00-16.30 Ta spruta :O

16.30-19.00 Hem

19.00-20.30 Boxning

20.30-23.00Hem och fixa saker sen sova :O


Mycket attgöra sen ska man åka mellan allt oxå xD

Men ska sova nu iaf God natt :P

Av Rebecca - 2 april 2012 20:39

Hej!


Detta är till Shaco:

Jag är så stolt över dig :) Jag är så stolt att det inte finns tillräckligt med ord att förklara:O

Förut gick du typ aldrig till skolan :O Nu är du där varje dag och vi stöttar varandra och jag märker på dig att du mår bättre :) Jag vet inte vad det kan vara som får dig att må  så bra men jag hoppas att du kan fortsätta så här eller bättre om du inte är tillräcklig nöjd med dig. Men jag är så nöjd med dig så det inte finns ord till att säga hur nöjd jag är med dig :') Vi har varit vänner sen små och du är VERKLIGEN min bästa vän, du vet allt om mig och du vet att jag älskar dig. Även om vi glider ifrån varandra så kan du ringa mig när du vill och jag svarar vad det än gäller.

Vad du än säger till mig är inte onödigt. Du kan ringa mig och berätta att du har andas och jag blir glad. Att bara veta att du kan lita på mig och att du finns gör mig till en lycklig flicka. Om du skulle dö skulle jag ALDRIG sluta gråta :O Jag skulle inte kunna gå i skolan längre... Du betyder skit mycket för mig.

Jag älskar dig otroligt mycket! Dett finns inte tillräckligt med ord att förklara hur mycket jag älskar dig <3 När jag skriver detta så faller jag några tårar tänker på tiden vi har gått igenom tillsammans och vad som har hänt <3 You are my SHACO<3






Av Rebecca - 2 april 2012 16:19

Hej!

Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik :P

Sitter i fåtöljen hemma och gör ingeting ska hjälpa min syrra med någon skol grej snart :P

Shaco har FF hela helgen så jag ska till henne och sova där så hon slipper vara själv :P


I morgon blir det boxning och chill ;) Ska kolla om man kan skaffa fram lite pengar så att man kan äta något efter plugget innan träningen i morgon ;) Mamma gör biff stroganoff tillmiddag idag:D fett gott :D


Jagskriver mera sen puss

Av Rebecca - 2 april 2012 11:52

Hej!


Har precis ätit lunch det var skit gott :P

Jag och Shaco har sökt praov plats på kolmården och vi får se vad dom säger :)

Men efter skolan idag ska jag träffa Emmah och vi ska till Nacka och kolla några saker.. :P Sen ska jag hem och ficka lite grejer ;) Ska fråga mamma om vi kan äta tacos idag :D Fett sugen på det asså :p


Snuten har inte hört av sig än om förhören... Det är skönt men vill hellre göra dom än att bara gå och vänta :O


Jag har många planer i veckan men kan ju bara göra en av dom :P

1. åka till landet

2. Stanna hemma

3. Vara med Emmah

4. Vara med Shaco

5. Vara med Emmah och Shaco


Ja det typ och lite mer :O Jag hinner inte med allt :O Men juste :O På torsdag ska jag sova hos Vanja :O Omg! Jag måste ta och tänka igenom allt xD Ananrs kommer allt bara bli katastroff!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards