tbs-gl

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Rebecca - 21 april 2012 15:56

Hej!

Jag orkar inte mera!

Allt är kaos! Polisen,droger,snatteri,vänner,familj hela skiten! Snart försvinner en nära kompis tillmig oxå! Kommer inte klara detta! 3 månader utan dig! Vi kommer vara så annorlunda sen ! Men jag hoppas på det bästa iaf <3


kan ingen bara tamig härifrån?


Dagens känsla:

Ledsen och ingen ork!


Dagens mening:

Allt känns hopplöst och inget fungerar .. Känns som allt ska ta slut. Men man måste försöka hitta det posetiva!

Av Rebecca - 21 april 2012 15:30

Hej!

Kom precis hem till mig! Och så står mamma ute och jag går fram till henne och hon kollar på mig med värsta arga blicken.. Så säger jag.. Mamma jag har tappat min mobil..Hon bah jaha och!? Den ligger hos pia. Med en skit sur ton! Jag frågade om hon kunde gå och hämta den.. Men nej ... Hon ska vara så jävla sur... Funderar på att flytta .. Vill inte direkt bo hemma med en morsa som alltid är sur på en!


Är så jävla arg på henne! Skulle gå och smäll till henne! Men det tänker jag inte, för jag vet hur mycket jag kommer ångra det sen!


Hade världens mardröm inatt :( Usch.. Tänkte på den som ska flytta och jag var i en stor depperition och bara satt på rummet och åt inge och allt.. Det var hemskt!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards