tbs-gl

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Rebecca - 12 april 2012 23:45

Hej!

Jag har svårt att säga nej till mina kompisar.. 

Idag ville du till en kille men det ville inte jag så jag sa nej även fast du tjata mycke.. Det gjorde ont i mig :'( Och nu känns det som jag har svikit dig ... Det känns som att du inte litar på mig längre! 


Förut var jag den som alla kunde lita på men ju mer jag växte desto mer kom jag på fel spår... 

Jag kom på fel spår och nu ligger jag illa till.. Jag vet hur allt kommer sluta om jag inte hinner få den hjälpen jag behöver.. 


Ifrån en ängel till en jävla kriminell bitch!


Varje dag känns som en dröm, där huvudet inte hinner med att tänka utan bara tar de som de vill ha!

Jag vet tre saker i mitt liv
1. jag kommer sluta att orka till slutet och dö..
2. Jag kommer få en till prick i regiestert och åker in!

3. Jag hinner få den hjälpen jag behöver och klarar mig ifrån detta!


Jag vill bara hitta rätt just nu! 

Av Rebecca - 12 april 2012 12:17

Hej!

Mötet är klart nu och jag är hemma!

Det gick väl bra ochdet blev några planer :P


Ska snart ner till gurraberg kanske om någon hänger med... Vill inte åka själv xD


Jag ska kolla efter ett keybord och en dator som jag ska köpa :) Måste sälja några saker hemma :D

Nu ska jag kolla några grejer sen får vi höras ;)

Av Rebecca - 12 april 2012 09:18

Hej!

Sitter i köket och bloggar .. Jag har lämna tindra och fixat mig lite..


Men just nu börjar jag verkligen tröttna på mitt liv.. Vad jag än gör så gör jag fel.. Har redan förlorat en vän.. och alla mina andra vänner har sagt att jag har förändras mycke på ett dåligt sätt.. Jag kan ju faktiskt hålla med dom.. Men jag vet inte vad jag gör längre det är typ som om min kropp är ute efter dom där prickarna :O (i registret)

Det är läskigt men jag har typ inte någon kontroll över mig längre! Det känns som om jag bara gör något och sen efter fattar jag vad jag har gjort ..allt känns som en dröm faktiskt...


Jag har typ slutat äta nu oxå:/ Jag äter typen macka på en hel dag och sover max 5 timmaar :O Jag fattar inte att jag orkar! Jag borde vara helt slut!


När jag skulle gå och lägga mig i går så var det inte lätt att somna så fort jag blundade så såg jag jävla aina bilar och det var fan hemskt! Låg vaken i typ 3 timmar för att jag inte kunde somna pga jävla aina skit!


Jag vet inte hur långt jag kommer gå men jag hoppas att det tar stopp snart! Jag är ganska nervös inför mötet idag.. Morfar ska kanske vara med :O Och de vill jag inte! Så jävla dåligt, varför måste han med för?


Dagens känsla:

Nervös och arg!


Dagens mening:

Att ha fastnat i livet kan få en att tycka att allt är en dröm, men stanna upp och ta ett djup andetag och våga be om hjälp. Allt kommer bli bättre då! :)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards