tbs-gl

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Rebecca - 5 april 2012 22:39

Hej!

Ligger i min säng i mitt rum och lyssnar på musik...

Egentligen skulle jag ha åkt buss nu med Jocke, Emmah, Vanja, Jejje och Emilia (stav)

Men hade verkligen ingen lust fick verkligenden där hat känslan i mig!


Att hata någon är väldig stark. Men vissa är svåra att inte hata.. Hur mycket jag än säger detta så kommer ingen förstå och speciellt inte du!

Men jag hatar min stora syster... Asså ingen förutom 1 enda somförstår de! Jag hatar henne för att hon ligger med alla och det hon inte förstår att det drappar mig...


Jag orkar inte med henne! Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag har sagt det flera gånger till henne men hon fattar inget av det jag säger.. Jag har alltid funnits där för henne när hon har behövt mig.. Men ändå gör hon sådär och ljuger för mig! Vad gör jag för fel egentligen?


Denn enda jag verkligen älskar i min familj är min lilla syster Tindra <3 Hon är allt jag har...Min lilla ängel jag hoppas att det inte händeer henne något. Hon är mitt allt...

Tindra dina ögon tindrar fint i solen. Ditt hår lyser vacker mot dagsljuset och jag njuter av dina skratt som du skrattar. Dom är så söta. Jag hoppas att jag kan bättra mig och ta hand om dig som min egna dotter. När jag skriver detta rinner tårarna ner för kinden.. Jag har varit med om en hemsk upp växt..Och nu låter jag dig gå igenom somma skit som jag gick igenom..Fast mitt var värre.. Jag ska bättra mig och visa att jag finns där för dig!


Ligger och skakar hela jag för att jag gråter.. Så kan knappt skriva men ska sova nu.. Ochgöra det jag brukar ...

Gråta mig till sömns...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards