tbs-gl

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Rebecca - 6 april 2012 19:25

Hej!

Jag är hos Sacho med Emmah ;) Skit roligt vi kör karoke och har skit roligt :P Jag är fett hees nu :O


Men ska snacka med Emmah och kolla om vi ska ta och åka lite buss senare ikväll ;) Ta bussen till Slussen och sen bara chilla lite röka och ha allmänt roligt ;)


Så detta är någ det sista inlägget för idag ;) Men kommer väl höra av mig i morgon ;)


Juste jag och Emmah måste passa oss för polarnaom dom kommer ;)

Av Rebecca - 6 april 2012 12:32

Hej!

Jag förstår inte vad jag gör för fel!

Idag är jag på ett bra familje humör och är busig som jag alltid var när jag var liten men vad jag än gör så ryter morsan till :/ Förlåt inte meningen att försöka få bättre förhållande mellan mig och mamma.. Hon verkar inte gilla de :( Jag försöker och försöker men det går verkligen inte :/ Så jag fattar inte varför du blir så sur på mig!?


Men jag får väl inse att vad jag än gör så gör jag fel för alla.. Det är väl bäst att bara stå på sidan och vänta på att göra det som dom ber om!

Av Rebecca - 6 april 2012 12:22

Hej!

Jag vill att Emmah ska vakna så att jag och hon kan åka till tomtebo!

Men hon bara sover och sover :/

Själv ska jag duscha/bada sen fixa håret och sminka mig osv... ;) Kanske kan få låna Vanjas skinn  jacka :D

Men ska inte göra så mycket...


Vad vill ni egentligen mig? Vad har jag gjort er? Det var inte meningen men mitt liv är såhära!

Gud gjorde mig till den jag är! Inte för att jag tror på honom men alla som är kristna ska få lära er en sak nu!

Gud uppfotrar er till den ni är och om ni tar saker, dricker, eller något fel så vet ni att gud gjorde er till den och ingen annan.


Jävla piss väder ute asså! Snö skit USCH!!

Av Rebecca - 6 april 2012 11:04

Hej!

Jag skulle ju äta frukost men det gick ju bra... eller inte...

Jag gjorde ägg sen ville jag baka så jag bakar kladdkaka just nu :D Och det blev ingen frukost ...


Jag råkade någ göra för mycket smet :S Det blev tre stora fromar .. WoopsWooops xD

Men får ta med mig två till mormor och morfar imorgon som efterrätt ;) och så dom här hemma äta upp en :P Hehe...


Vet inte vad jag ska skriva om .. men jaja iaf...


Dagens känsla:

Ont i magen och allmänt deppad :/


Dagens mening:

Även om dagen är tuff så försök göra något roligt av den dagen!

Av Rebecca - 6 april 2012 08:44

 Hej!

I går fickmina tjej kompisar problem med polarna :( Tycker synd om dom men sånt händer.... Fast jag förstår polarna oxå när dom ringer ochber om skjuss så ....Dom är lixom inte taxi utan dom ärsånna som ska hålla koll på alla ungdommar.. Men någon gång behövde dom väl lära sig de ...


Men jag ärvaken nu och skit pigg och glad..Ska ner och äta frukost snart :P Jag och Emmah ska lära oss "my haert will go on and on" sen ska vi uppträda :9 Hon ska spela piano och jag sjunger :P Kommer bli skit nice :D


Men kommer tillbaka senare idag <3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards