tbs-gl

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Rebecca - 11 april 2012 22:17

Hej!

Jag höll faktiskt tiden idag som jag och mamma kom överens om :) blir stolt över mig själv att jag gjorde de :) Iaf en bra början ;)


Ska bada snart sen ska jag fixa håret tror jag sen efter de ska jag sova så jag orkar upp imorgon!


Jag och Emma gick till Josian idag och pratade om vad som hände i natt.. Och hon ska hjälpa oss med några grejer :) Jag är glad att vi snackade med henne och så.. Hon gav mig midda xD Vi har typ ingen mat hemma så jag hade inte ätit på hela dagen sen fick jag en macka och ett päron.. Helt chockad men blev skit mätt på de!


Ett liv är inte alltid lätt.. För vissa är det lättare än för andra! vissa hamnar i skit och får trubbel.. men man ska aldrig sluta att försöka.. Jag har ju inte det så jävla lätt i livet, men ändå kämpar jag varje dag! Jag är jävligt oroligt glad över att jag har dom vännerna jag har :D Utan dom skulle jag inte klara detta! Och jag är otrolig glad över att jag har träffat Josian .. Jag vågar lita på henne vågar snacka med henne :) Vet inte vad jag skulle göra utan alla som stöttar mig till 100% ! Ni är min hjälp på den tuffa vägen och jag lovar er att ni har mig på eran sida oxå! Jag kommer alltid finnas där till 100% Kommer lägga ner allt för att stötta er och komma på rätt väg :)


Jag ska fan lyckas med att komma bort ifrån den här skiten! Vill inte vara "kriminell".. Ni vet bara lite av allt jag håller på med och det är bra! men ni kanske sitter och tänker hon är fan inte kriminell och sånt men ni vet inte om mitt liv och därför kan ni inte komma och säga något om de heller! Visst ni kan ju säga något de kan jag inte hindra er till men ni kommer säkert ha FEL ! Jag skiter i om ni skriver dumma saker sprider falska rykten, det bevisar bara att ni inte är mogna att ni inte vet hur värkliheten är! Ni kan få släng hur mycke skit ni vill på mig men jag vet vilka som är mina rätta vänner som inte bryr sig om vad andra säger!


Nehe nu måste man upp och bada så man hinner med allt.. Jag bloggar mer i morgon

Av Rebecca - 11 april 2012 20:36

Tju !

Vi har planer om att sätta dit dom som goolade .. Vi ska se till så att dom ångrar detta iaf !!


Imorgon blire soc mötet och jag hoppas på det bästa! Är verkligen nervös.. och ångrar allt jag har gjort ...

Men ska prata med dom om några saker oxå och vi fårse vad som händer! 


Jag önskar att min största dröm kunde gå i uppfyllese ... Att få en stora bror som bryr sig om en är snäll osv.. Det skulle betyda mycke för mig.. Vist jag kommer inte få det eftersom ja ni fattar xD men bara få någon kille som typ tar hand om en .. visar ttyp vägen som alltid finns där när man behöver hjälp!


Nu ska jag tagga men vi får höras!

Av Rebecca - 11 april 2012 14:25

Hej!

Är så jävla arg så det finns inte! 


Kan lika gärna berätta allt när alla vet!'


Jag och Emma snodde hennes morsas bil och åkte och hämtade Sabina och tänkte bara ha skit roligt denna kväll .. men det slutade med att man fick åka äcklig aina bil hem! Vi körde efter några skit shyssta killar eller vi trodde de.. Men dom ringde aina sen efter de åkte vi och stannade på en plats och då kom aina och allt var slut! 


Är så jävla arg så att det finns inte... Ska fan ut snart och slå på ett träd tills mina knogar är helt krossade! 

Jag ska fan slå ihjäl dom som googlade! Tur att vi fick ena killens fb ;) Hehe... Nu kan vi söka upp dom! 


Mitt liv spårar verkligen ut! Är fortfarande förbannad som fan! 

Nu ska jag ut och hitta ett bra träd!

Av Rebecca - 11 april 2012 02:10

Hej!

Sitter i bilen på väg till donken xD 


Inför mötet på torsdag så måste jag tänka och veta vad jag ska säga..

Jag hoppas självklart på de bästa! Jag sälvklart skit nervös :O

Jag har typ bara lust att gråta för att jag är så nervös.. Men har inga tårar kvar, sen idag.. Så här mycke har jag nästan aldrig gråtit.. sist jag grät så mycke var när min karr dog :(


Men nu ska jag leva livet och se till att allt blir bra sedan!


Denna kväll ska bli en kväll jag aldrig kommer glömma på ett bra sätt :)


Önskar att jag hade en brosa... 

Av Rebecca - 11 april 2012 01:09

Hej!

Bara så att ni vet så kommer de inte bli någon flyttning :D Så jävla skönt att jag och mamma hittade en annan ut väg :D

Just nu sitter jag i en bil och har det chill :D

Denna kväll ska jag inte glömma ;)


Tack för er som hjälpte mig :) Nu kan jag fokusera lite mera :)


Jag och min familj ska se till så att vi klarat detta :D  

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards