tbs-gl

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Rebecca - 23 april 2012 19:46

Hej!

Måste springa till bussen <3 Bjuder på en bild!

 

Av Rebecca - 23 april 2012 17:44

Hej!

Ska verkligen inte till skolan imorn :P Så jag ska natt luffa ;) 


Jag och Emma hela natten <3 Måste äta och sen fixa mig <3 


Så god natt på er ;) 

Av Rebecca - 23 april 2012 14:16

Hej!

Allt som händer detta år, händer för fort! Jag visste inte att det kunde gå så hör snabbt!

Det jar gått ca 3 och 1/2 månad på detta år och hela mitt liv har vänts upp och ner! Hela skiten vet vem jag är! Det var som fan vad det ska vara jobbigt att leva då! 


Från att vara allas favorit till allas hot typ! 


Jag önskar att jag kunde få ett ställa där jag känner mig trygg.. Vart jag än är så känner jag mig otrygg! Där jag känner mig tryggast just nu är med mina vänner <3 utan dom skulle allt blivit mer än kaos :O 


Snälla ta mig till en plats där jag kan vara trygg!

Av Rebecca - 23 april 2012 13:52

Hej!

Nu är det morgon :P Har precis vaknat och ligger i sängen ;) Ska snart fixa mig, sen ska jag och Emma åka iväg ;) 

Egentligen skulle jag till skolan idag men orkade inte så igår kväll åkte jag till Emma och sova här ;) 


Mina drömmar börjar skrämma mig fan! Så jävla obehagliga o.O Orkar inte med dom!

Skönt att det är tisdag i morgon så jag får allt över stökat ;) 

Sen på onsdag ska jag börja gå i plugget igen ;) Jag förstår mig inte på dom som inte går till skolan vad dom gör på dagarna:O Viss typ inge att göra.. Men men alla är väl olika ;) 


Har inte så mycket mer att skriva om men gör väl flera inlägg idag ;) 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards