tbs-gl

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecca - 27 april 2012 00:47

Haha ;) 

Har så tråkigt så jag sitter och kollar på gamla barn klipp exempelvis Räddningspatrullen och kalle anka xD Haha :P 

Får så gamla minnen av dom filmerna och man ska inte klaga på dom ;) 


Del 1/3 Räddningspattrullen - Fallet med cola kulten ;) 

Del 2/3 Räddningspatrullen - Fallet med cola kulten

Del 3/3 Räddingspatrullen - fallet med cola kulten 

Hahaha xD Bloggar snart om några tankar osv ;) <3

Av Rebecca - 27 april 2012 00:08

Tjaw! 

Sitter hemma i köket och gör tyyp ingeting ;) 

Ska typ ladda ner några låtar till mp3 sen så vette fan vad jag ska göra ;) 


En mobbad bild på mig :

Shit vad mubbad men men ;) Om man har en blogg så tycker jag att läsarna kan få några bilder på än annars blir det ingert roligt jue ;)

Shit vad jag längtar tills i morgon ;) Ska bli fett nice imorgon :D :D :D ;) Skojj på HÖG NIVÅÅÅÅÅ!!!   

Av Rebecca - 26 april 2012 22:06

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat idag :( Men har varit på möte ...


Mötet;

Dom pratade först med mig själv och då satt jag och skyddade henne och sa vilken bra morsa hon är..Och så kommer hon in och min PAPPA :O Jag tänkte bah vad fan gör pappa här han hat aldrig brytt sig om mig varför ska börja göra det nu!? Men iaf så kommer mamma in börjar typ skrika om allt att jag inte går i skolan att jag inte e hemma osv.. och säger att jag borde få en fosterfamilj! :O Man bah ehmm !? Va ? Blev fett chockad!


Ska kolla film nu med Emmah :D 

Av Rebecca - 25 april 2012 16:57

Tjaw tjaw!°

Sitter på rummet med Emmah :D Vi ska kolla på film "V for vendetta" Ska bli skit mysigt :d 

Några bilder <3

     

Fina Emmah <3 Hehe ;) Jag ser ut som ett troll xD Haha Film dags nu ;) 



JAG HAR FÅTT MITT BUSSKORT IDAG :D :D :D :D :D :D :D :D :D 


Dagens känsla:

Super glad, seg och nervös ;) 

Dagens mening:

En dag kommer det en bra dag även om året är ett katastrof år! 

Av Rebecca - 25 april 2012 08:49

Allt började enkelt.. Sen belv allt värre och värre.. Det började med lite och det fortsätter med mycket .. För varje dag som går lär man sig något nytt i det hela!


Om man kunde spola tillbaka skulle jag spola så långt bak så att allt skulle bli rätt! 

Jag önskar att jag sa nej första gången du frågade! Jag önskar att jag aldrig skulle ha fått den där tanken!

Det mästa av allt ångrar jag mig enormt och det hjälper inte..


Ni kan snacka bakom min rugg hur mycket ni vill men jag vet ändå vem jag är och därför lever jag än idag! 


Om någon visste hur jag tänkte skulle jag inte vara så hatat som jag är! Om inte du hade gjort dina misstag skulle jag inte heller varit så hatat som jag är idag!


Vill gömma mig och komma tillbaka när allt har löst sig.. Men utan mig så löser sig inget .. Det var jag som skapade problemen och därför måste lida med problemen rästen av livet! 


Allt skulle varit så mycket bättre om jag inte hade börjat med allt! Jag kans säga hur många gånger som helst hur mycket jag pngrar mig men det kommer inte hjälpa någon stans. Om ångest kunde hjälpa så skulle jag visat för alla att jag ångrar mig!


Jag drömmer varje natt om alla problemen.. Jag ser alla blinkade syrener, hör syrenerna och paniken börjar växa.. Jag ser oss två springa runt och vara fuckig gangsters! Det är jobbigt att sova med paniken .. Kommer sluta med att jag inte vågar sova!

Nu ska allt bli bra igen! Jag går på alla möten jag ska börja sköta plugget sen ska jag komma hem dom tiderna mamma säger och efter 1 månad kommer jag få en iphone :D <3 Hoppas att jag klarar detta! Blunda och fokusera tänk bort paniken och försök att se det posetiva! 

Av Rebecca - 25 april 2012 07:59

Ett liv utan dig, det går inte att tänka sig. Det är så hemsk att ens få den tanken <3

Du är det bästa <3 gumman <3

 

Av Rebecca - 25 april 2012 07:28

Hej!

Idag är det iaf ett lätt schema!
! Att vara hemma och små fixa lite ;)

   

Av Rebecca - 25 april 2012 07:16

Hej!

Jag hade gjort i ordning mig och peppade mig själv för att gå till skolan idag men .. Precis när man ska åka så visasde att man är magsjul! Jag som hade tänk och fixa skolan nu sen bah... NEj jag är magsjuk! 

Är fett ledsen.. Visst det är skönt att inte gå dit.. Men ligger efter tydligen!? Så jag kommer inte få pravoa ! :O 


Idag fick vi testa att ta bort truten runt katten :) Det verkar gå bra :D Blir tårögd av att se katten njuta av att den är borta :') 



Jag var en ängel sen växte jag upp och då visade det att jävulen är jag:

 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards