tbs-gl

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecca - 25 april 2012 06:46

God morgon!

Gör inget just nu..  Ska väl till plugget snart ;) 

Här får ni några bilder ;) 


         


Yes så är det ;)
Man tar dagen som den kommr <3  

Av Rebecca - 25 april 2012 01:41

Hej!

Har seriöst sjukt tråkigt! :O Kan verkligen inte sova! Fitta vände på dygnet lixom! 

Har inget att göra :O Det ända jag kan göra nu är typ data, städa eller jogga... Men men ... Det ända man orkar är att sitta vid datan ju ;) 


Om det blir fint väder imorgon ska jag försöka ta några bilder och sedan ladda upp ;) Tycker att ni borde få mer bilder ;) hihi ;) Fårse vad det blir av ;) Måste fan fixa pengar så jag kan köpa 1.dator 2.kamera 3. Mobil 4. venne xD 

Haha :P Vilket liv ;) Nej inte direkt! Men men  :O 


Nu märker ni säkert att jag har super tråkigt igen så ska dra nu ;) 

Av Rebecca - 25 april 2012 00:22

Hej!

Jag har super tråkigt!


Även fast dagen e dryg så kolla och sök efter det posetiva med allt!:

 

Av Rebecca - 24 april 2012 23:56

Tju!

Jag vettefan vad jag ska göra! Jag kan inte somna om! Är så jävla rök sugen så det finns inte och jag kan verkligen inte somna! Vettefan vad jag ska göra :O Har inga cigg och jag börjar snart dampa helvete här hemma! 


Har inte så mycket att sakriva om egentligen, men vad annars ska jag göra? Tycker synd om våran lilla kisse misse hon har kastreats sig och hon måste gå runt med en tratt runt huvudet :'( Vill bara ta bort den och bräna upp den.. Men det är bäst att hon har den så hon inte slickar på såret och så det blir infekterat osv .. 


Okay nu fick ni veta lite om min katt och alla bah K-BRY! typ eller? Ja ... Fett uttråkad jag är! 


Kom och ta mig långt härifrån, långt härifrån, långt härifrån 

jah kom och ta mig långt härifrån, lång långt häärifrååån ! Gärna där jag kan få en cigg ;) Hahahahhaha xD Hjälp mig !! RÖKSUGEN! 


Okay då vet ni det man bah K-BRY! Heller hur!? Nu ska jag fixa en bild har jag bestämt ;) 

Av Rebecca - 24 april 2012 18:17

Hej!

Har precis ätit middag .. Och vi grillade korv ;) det var gott :P Nehe de menar jag inte.. haha skoja .. Är fett uttråkad :O 


Kan bara göra ett snabbt inlägg :O Min syrra får inte veta att jag är inne på bloggen hon kommer agro dampa xD 

Men i morgon är det skola :O 

Och jag ska typ gå och lägga mig snart ;) är fett trött ;) 


På torsdag är det möte :O <3 vet inget om det mötet :O Dom sa att dom ville snacka med mig själv bara först och sen så alla tillsammans man bah ehmm okay!? <3 


Idag gick allt skit bra förhöret osv ;) haha ;) <3 


Men nu ska jag gå byee <33

Av Rebecca - 24 april 2012 13:28

hej!

Har precis vaknat ifrån världens skönaste sömn... eller inte! Men har precis vaknat iaf ;) 


Igår åkte jag och Emma till järna och träffar Lukas <3 :) Sen tar vi pendeln som går 00.34 ;) Och tänkte att vi skulle ta sista natt bussen hem ifrån slussen.. Men tror ni inte att pendlarna ifrån södertälje hamn har slutat gått? Jo precis det dom hade gjort! Så vi får typ panik och vet inte vart vi ska osv.. Sen kom det en skit snäll tjej och koilade hur vi skulle komma hem ;) Sen var det typ 3 byten sen var vi i Slussen och där skulle vi vänta i från 03.. till 05 typ man bah Eeee? nej tack! Så vi gick ifrån slussen till Finntorp :O Skit långt fast ändå inte.. Sen väntade vi på en buss som gick om sådär 15 min och åkte till nacka ;) Sen går vi till bussen i nacka och där får vi vänta i 45 min sen så kommer bussen och vi blev skit gladea :D Sen kom vi till centrum och då gick vi hem! <3 


Nu ska jag försöka få tag i Emma sen ska jag ta bussen till centrum :P Ska till mini maria sen polisen :O 

Av Rebecca - 23 april 2012 19:46

Hej!

Måste springa till bussen <3 Bjuder på en bild!

 

Av Rebecca - 23 april 2012 17:44

Hej!

Ska verkligen inte till skolan imorn :P Så jag ska natt luffa ;) 


Jag och Emma hela natten <3 Måste äta och sen fixa mig <3 


Så god natt på er ;) 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards