tbs-gl

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecca - 20 april 2012 14:31

Hej!

Är hemma igen ;) (hos Emma) 

Allt gick bra på förhöret tydligen ;) 

Skönt de iaf :P 

Vi har städat rummet och så :P Vet inte direkt vad vi ska göra nu ;) Kanske äta något eller bara chilla vid datan eller åka någonstans ;) Får se vad som händer :P 


Allt känns bättre .. känns skönt att få kontroll igen .. Synd att jag skiter o skola :/ men vad ska jag göra!? Ska fan ta de soft nu och lyssna på ngra låtar ;) hare bra iaf :P 

Av Rebecca - 20 april 2012 12:08

Hej!

har precis vaknat .. Det är bara att hoppa upp hur sängen och fixa sig sen ska jag till polisen med Emma <3

Så jävla mycke händer och det är ju inte lätt! 

Men tack vare Emma så kommer jag klara detta :') 


Jag börjar tröttna på allt! Börjar ångra allt i mitt liv! och då menar jag allt förutom att ha blivit kompis med mina vänner <3 


Vill inte svika någon men om det ska fortsätta såhär så vet jag inte om jag klarar detta! Men jag ska fan försöka... Visa alla att jag vågar ta hjälp m jag behöver de! 


Jag struntar i om mamma inte är stolt över mig! Det finns andra som är stolt över mig.. Och dom vet jag att dom verkligen bryr sig! Mamma har gjort så jäävla mycket för mig så det finns inte .. Men ändå gör jag fel och allt blir piss! 


Men livet är som det är tyvärr! Det kommer bli bättre!


Dagens känsla:

Jobbigt och spännd!


Dagens mening:

Om livet är kaos nu så betyder det inte att det är så hela livet! Så sluta aldrig kämpa även fast det är tufft!

Av Rebecca - 20 april 2012 00:43

Heej!

Detta år är helt åt helvete :( inget går som planerat :( Jag vet inte ens om jag kommer orka allt skit!


Mamma och jag bråkar typ om allt och det går förlångt tycker jag! Känns som om jag och familjen splittras! okej det har vi redan gjort men ... kommer bli ännu värre :/


Jag ger upp skolan nu! Trodde inte att jag skulle göra det för att skolan har alltid varit en plats för mig att träffa vännerna.. Men nu är det bara skit!!Byee school!


Piss verkligheten ! Pallar inte ! Seriöst ska fan skjuta alla! 


hahahahahahahahaxD garvar ihjäl mig Emma sitter i sängen och pratar med andarna ... låter skit roligt xD 


En nära kompis till mig ska snart åka på behandling i 3 mån jag orkar inte.. kommer sakna den så jävla mycke! kom fan gråta varje kväll! :'( 

Av Rebecca - 18 april 2012 22:30

Hej!

Denna månad har varit skit jobbig :/

Först påsklovet då man åker fast två gånger av aina! Sen denna vecka är/har varit förhör,  soc möte, mini maria sen polisen.. Nästa vecka ska man på nytt förhör.. Sen måndag veckan därpå asså.. så ska man vara barnvakt :) Sen den 2 maj så ska min älskade lilla syster operieras 4 gånger på samma dag :( Allt är så jävla jobbigt just nu så jag pallar inte skolan.. Vettefan vad det ska bli av.. kommer fan gå in i en vägg snart!


Men idag gick allt bra, visst det var ganska jobbigt men klarade det lätt.. Var i Nacka och fixade några saker och sen träffade pappa därpå till nacka igen xD och köpte nya kläder ;)


Just nu sitter jag i Emmas förråd vi ska käka sen ska vi åka hem till hennes pappa ;)  Jag har  stora planer för sommaren ;) Men ska tagga nu kanske hörs sen puss!

Av Rebecca - 18 april 2012 07:10

God morgon!

Sitter i Emmas säng och gör typ inge har fixat mig och tagit de lugnt ;) vi ska snart börja gå till bussen <3 Jag är skit nervös .. Det  är svårt att fatta att jag ska på mitt andra förhör idag, det första förhöret som jag verkligen förstår vad det är och själv :O .. 


Men det ska gå bra ! Det är bara säga sanningen! Sen är det bara att slappna av och ta de chill! Hoppas att man inte få agro utbrott xD 


Nejdå men allt kommer gå fint fint ;) 


Dagens känsla:

Allt för nervös.


Dagens mening:

Det kan vara nervös först men sedan kan det lätta, man ska bara tänka posetivt och se framåt på den händelsen!

Av Rebecca - 17 april 2012 21:09

Hej!

Just nu sitter jag ny duschad i Emmas säng.. Ska till polis stationen i morgon på förhör.. Fett jobbigt men har ju Emma som alltid står på min sida <3 


Men tänkte bara säga till er som undrar vad TBS-GL står för. T står för TÅRAR, B står för BLOD, S står för SORG, G står för Glädje och L står för LYCKA.. Så med dom orden kan ni förstå vad bloggen handlar om oxå ;) Om allt som händer medans en tonåring växer upp .. Men tänk på en sak att alla växer inte upp på samma sätt! 


Jag och Emma ska ta och kolla på titanic och ha mys mys inför en till jobbig dag.. Hela denna vecka är skit jobbigt :/ Det har gått två dagar redan och allt jag vill göra är att bara gråta för att det är så jobbigt.. Men om vi klarar detta så kommer allt gå fint fint.. Ska på soc möte i morgon oxå :O Fuck glömde nästan de :O Nu ska jag nog ta och lägga ifrån datan och mys mysa med Emmish ;)  Vi hörs i morgon alla mina blogg läsare ;) Dah! Haha var tvyngen okej nu ska jag verkligen gå!

Av Rebecca - 17 april 2012 21:09

Hej!

Just nu sitter jag ny duschad i Emmas säng.. Ska till polis stationen i morgon på förhör.. Fett jobbigt men har ju Emma som alltid står på min sida <3 


Men tänkte bara säga till er som undrar vad TBS-GL står för. T står för TÅRAR, B står för BLOD, S står för SORG, G står för Glädje och L står för LYCKA.. Så med dom orden kan ni förstå vad bloggen handlar om oxå ;) Om allt som händer medans en tonåring växer upp .. Men tänk på en sak att alla växer inte upp på samma sätt! 


Jag och Emma ska ta och kolla på titanic och ha mys mys inför en till jobbig dag.. Hela denna vecka är skit jobbigt :/ Det har gått två dagar redan och allt jag vill göra är att bara gråta för att det är så jobbigt.. Men om vi klarar detta så kommer allt gå fint fint.. Ska på soc möte i morgon oxå :O Fuck glömde nästan de :O Nu ska jag nog ta och lägga ifrån datan och mys mysa med Emmish ;)  Vi hörs i morgon alla mina blogg läsare ;) Dah! Haha var tvyngen okej nu ska jag verkligen gå!

Av Rebecca - 17 april 2012 18:44


Jag blir fan lack! Alla säger att mamma är alltid stolt över en.. Men det är fan bara bullshit! Jag söker hjälp och vad får jag för det jo bara shit! Orkar inte just nu är allt bara kaos!


Lust att bara skrika över hela fucking sverige!


Ska tagga nu!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards