tbs-gl

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Rebecca - 9 januari 2012 16:10

Hej !

Ska visa ngra kläder som jag skulle vilja ha :P 


   

Snygga :P

Här är skateborden jag ska köpa ;)

      

Av Rebecca - 9 januari 2012 15:30

Hej!

Förlåt för så sen uppdatering! Men vaknade vid tolv sedan låg jag i sängen typ till halv ett sedan åt jag frukost och tog han om tindra och nu har jag fixat mig och packat för i morgon :p Är så jävla nervös! I natt drömde jag om skolan... Det var både bra och dåliga saker! Men hoppas att det kommer bli bra jag kommer vara skit rädd!


Jag letar för fullt efter en liten skruvmesel ... Hmmm.. Måste laga mina hörlurar ;)


Ska snart åka till alma och sedan ha roligt det är ju sista dagen på lovet idag... Men jag tycker inte som denna dag räknas eftersom man måste fixa allt och så! Men men ska kolla på några saker vet inte om vi hörs någon mer idag :'(



Men en liten grej !Så här ser jag på ordet PLAYER


En player är när någon är tillsammans med flera stycken på samma gång!

Annars om man är tillsammans med många, men en åt gånger så är man ingen player då letar man bara efter den rätte! Så player är oftas ett ord som vi andvänder för man är sur, ledsen eller avis på att tjejen/killen väljer någon annan..


Ska köpa en skatebord snart typ om 2-3 veckor ;) :P <3

Av Rebecca - 9 januari 2012 00:07

Hej!

Nu ska jag ta och gå och lägga mig <3

Ska först kolla på skatebord :p

Och på skate skor :P Har redan hittat en skate bord som jag ska köpa :)

Men jaja.. I natt får man sälskap i sängen :P Roligt men ändå inte :/ !!!



Men puss ses i morgon puss! Du vet vem du är och jag tänler på dig !! ( C )

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards