tbs-gl

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Rebecca - 1 januari 2012 21:24

Hej! 

Jag har typ blivit beronde av en dricka och är så jävla sugen på det nu! Men kan inte få fram det! 

Ska se till att ha lika roligt minst en gång till som jag hade i går med Vanja och Cicci <3 :D 


Och det är så jävla otroligt coolt jag har haft 44 läsare idag och ändå har jag inte skrivti så mycket :P <3

Av Rebecca - 1 januari 2012 20:45

Hej!

God morgon eller ska renare säga god kväll xD 

Vaknade för en timme sedan typ och så gjorde jag och Vanja pankakor :P 

Åt inte så mycket och det var det ända jag har ätit i dag! :P 


Men ska sova om typ två timmar igen :P Så det blir inte så många in lägg XD 

Av Rebecca - 1 januari 2012 13:53

Tja!

Det här nyåret var det bästa någonsin :P Kommer inte glömma det på ett tag ;) 

Sitter hos Vanja och har skit ont i magen! D: Men det här var bäst!


Tyvärr kan jag inte skriva vad jag gjorde ! Men det är lungt hoppas jag :P 

HAr ont i ryggen och i magen! 


Men nu ska jag Vanja och Cicci Fortsätta med det vi gjorde :P Jag kan säga att jag har bara varit med Cicci och Vanja efter tolv slaget .. Så då vet ni iaf vilka jag var med :D 


   

Love ya <333 

Av Rebecca - 1 januari 2012 08:02

Hej!

Är hemma hos en polare och har det as nice :)


Jag gillar att ha kill kompisar känner mig sed!

Att ha en kill kompis att prata med gör så att jag känner mig sedd.. Jag är så jävla glad att ha några kill kompisar :D

Jag borde fan vara glad!


Min familj är en familj som jag inte vill ha !

Morsan ser mig inte och syskonen bara tar upp märksamhet! Min stora syster är pappas flicka och pappa ser inte mig!

Min familj e fan skit mupp.. Varför har dom ens kvar mig om dom inte bryr sig om mig!?

Känner mig så jävla osynlig ! Mina vänner kör så att jag har ett liv! Om inta Vanja eller Cicci fans skulle jag inte kunna leva! Dom brudarna gör mig levande ! och om jag inte skulle ha träffat bror min skulle jag inte kunna leva!


Min rädsla att Vanja ska försvinna har gått bort, men nu har min rädsla av att brorsan ska förrsvinna kommit .. varför måste jag ha en sådan redsla hela tiden ?? Orkar inte ha en sådan redsla med mig vart jag en går...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards