tbs-gl

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Rebecca - 12 januari 2012 19:57

Hej! 

Förlåt men stavde lite fel på viktor pyykölä :/ Han stavas ju inte pyykälö .. Utan han stavas PYYKÖLÄ !! 


Men jag ska gå och lägga mig :P Jag gick och la mig vid fem och sedan vaknade vid sju gick ner och åt och hjälpt till lite hemma och nu ska jag sova igen ;)


Fick ett super gulligt sms av min lovers ;) <33 :D 


Av Rebecca - 12 januari 2012 16:50


Hej ! Är med i Viktor Pyyköläs blogg tävling, med att bli veckans blogg ;) Kom igen och va med ni oxå :P :) 



http://pyykola.se/


   

Av Rebecca - 12 januari 2012 14:42

Hej! 

Idag hade jag en as bra dag :) 

Idag när jag och saga stog i caféterian så kom det en bög och 3 tjejer fram och ställde massa frågor ! :O Skit skumt :P Haha sedan när dom gick där ifrån så började jag och Saga as garva ;) Jag hade as roligt idag ! Jag och Saga han inte att äta lunch så vi fick äta efter skolan :P Och så åt Alma  och Joella med oss efter skolan .. Men efter ett tag var Alma tvungen att gå så satta jag, Joella och Saga kvar :P Och vi hade skit roligt ;) Så jag längtar skit mycket efter skolan imorgon xD 


På måndag så ska vi börja med vanliga schemat och jag är skit nervös för det! Rädd att jag inte ska veta vart jag ska osv. Och är så rädd att jag inte känner någon mm. 

Jag hoppas att alla ni har fått en bra start på skolan :P 


Sitter hemma nu i köket och bloggar. Vi håller på att baka kanelbullar xD Sitter och pratar med Katta oxå :p Måste prata med mamma sedan om att åka till Floby ... Eftersom det jag har tänkt är under min lilla systers födelse dag och hon fyller bara år var fjärde så ...Jag saknar mina vänner i förra skolan lite  : / Eller ganska mycket faktigt :'( 


Men ska snacka med Katta kommer tillbaka sen puss ;) 


Juste idag vägde min väska 8.3 kg :O 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards