tbs-gl

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Rebecca - 14 januari 2012 23:41

Jag undrar bara hur alla orkar lägga ner tid på att såra någon man inte bryr sig om? 

Är det verkligen roligt att såra någon som man inte bryr sig om... Det är väldigt taskitgt.. Ibland önskar man att man inte är den man är! Det är inte direkt jag som bad mig att bli född så här! 


Om du bara vill lägga ner massa onödig tid på någon du inte bryr dig om kan du väl lika gärna gå ut till ett träd och säga allt du vill ha ut! Bara för att någon ser anorlunda ut så är det inte okej att trakasera den med ord som du kanske inte är känslig för! När man föds så kan man inte bestäma hur du ska se ut! 



Om ni vill såra mig så säg det face to face ist för att säga saker på internet som ni inte äns kan säga irl! 

Jag orkar verkligen inte med att ni ska göra så här! Ni kanske inte förstår att ni sårar mig! Men ni gör det och det gör skit ont! Men ni bryr er inte om att jag skriver detta ... Det ända ni vill är att såra mig för att ni har tråkigt!  Hur sklle ni må om någon gjorde så mot er? Eller ännu värre att ni gör så mot någon och sedan tar dom självmord! Och allt tack vare er! Tänk efter innan ni ska såra någon ! Vissa är väldigt sår bara! 

Av Rebecca - 14 januari 2012 23:39

Don't true on love... 
Love are lie..
Your heart broked many times becuse the love.. 
Love makes you cray!
But love are the best in the life ...

Av Rebecca - 14 januari 2012 22:32

Att känna sig som ett hjälp center är jobbigt! Men man ska väl vara posetiv att alla tror/litar på en!


Jag känner mig som ett hjälp center där jag alltid är öppen och alla ringer när dom behöver hjälp! Och själv kan jag inte få någon hjälp ! Jag känner mig vilse och osynlig.. Visst ingen kommer kunna veta hur jag känner mig eftersom ni inte är mig ! Men jag önskar att ni kunde se hur jag har det och känna mina känslor! Vart ska man ta vägen när man vill en sak men det går inte? Jag vill inte vara den jag är... Jag känner mig inte bra på något och helt osynlig.. JAg orkar inte .. Har bara lust att sticka och leva som jag vill.. Men det gå tyvärr inte :/ Är för svag! 


Där jag kan uttrycka mina känslor och tankar är här på bloggen! Utan bloggen skulle jag vart mer vilse än jag redan är! 

Av Rebecca - 14 januari 2012 18:14

Hej!

Jag saknar my lovers så otroligt mycket :'( <33 Saknar speciellt hans röst<33

Vill bara ligga och krama honom just nu och höra den här musiken <33 


Han har sportlov vecka 7 och jag får inte ta ledigt den veckan och vara med honom så jag är skit ledsen!! Får bara åka under helgen! Men jag vill ju vara med honom en vecka! <33 Och hur ska jag kuna säga detta till honom ?? <33 


Kommer snart börja gråta!! Vill bara krama om honom just nu!! Bara känna hans värme mot mig <33 


Jag orkar verkligen inte bo hemma! Varför måste man vara 18 år för att flytta hem ifrån? Kan man inte få vara 15? Snälla .... För jag klarar inte av att bo här! orkar inte höra min familjs röster! Orkar inte ha någon som bestämer över mig! Är så jävla trött på att ha någon vid mig hela tiden som säger vad jag får göra och vad jag inte får göra!! Jag kan faktsikt ta hand om mig själv! Det är bara att gå i skolan, jobba på efter middagen och helger, se till så att man har mat och pengar, städa när man har tid! Sen behöver det inte vara mer! Det är inte så jobbigt! Skulle kunna döda någon för att kunna få flytta hem ifrån... Allt skulle bli så perfekt! 




Saknar dig my lovers!! Hoppas vi ses snart <333

Av Rebecca - 14 januari 2012 17:10

Hej!

Sitter i rummet :P 

Har fixat lita på bloggen som ni kanske märker inte så snyggt men men iaf.. Ska fixa mer när jag har tid!


Men börjar ireetera mig på människor som kontaktar mig för att dom är ireeterande på andra människor och pratar med mig bara för att uttrycka sig hur ireeterade dom är!!

Det är så jävla jobbigt...


Idag blir det spagetti och köttfärsås :P Ha en bra dag!

Av Rebecca - 14 januari 2012 15:16


Hej!

Är hemma nu :p Och ska ta och städa rummet :P Jag gick från Centrum och hem :p Skit kallt ... Och mina ben har ingen känsel och min kinder känns som om dom ska spricka :O Skit ont! 


Men just nu ligger jag i sängen och tänker på my lovers <33

Och lyssnar på denna låt samtidigt! :



Saknar honom så mycket <33 Och saknar hans röst <33 aww !! :'( Men ska snart få träffa han <33 :) 


Ska göra en ny header och uppdatera designen ;) Vet inte om jag hinner med det idag men jag tror att det blir så ;) <33 


Puss hörs sen ska städa nu ;) 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards