tbs-gl

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Rebecca - 10 januari 2012 23:32

Hej!

Sitter i Joellas säng nu och gör sista inlägget för dagen tyvärr :/ Men jag kommer tillbaka imrn efter andra dagen i skolan ;) Imorgon ska jag tillbaka till min gamla skola och lämna tillbaka allt matrieal :P Så det blir så dagen ser ut förmig ... Men är mer närvös för imorgon dagen än idag :O Men allt kommer gå skit bra känner jag ;)


Idag träffade jag Linus, Katta och James i Nacka ;) Hahaha :P Skit roligt har inte haft så roligt på as länge :P Men jag hör av mig i morgon älskar er mina underbara läsare :)  

Av Rebecca - 10 januari 2012 13:30

Hej :)

Har längtat efter att blogga så otroligt mycket :p Men jag har varit i skolan idag, i den ny skolan :p Det var otroligt cool :P Det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara... Visst alla typ kollade på en som jag hatar men lixom jag är ny och vem kollar inte på dom nya!? Men imorgon blir det oxå skolan haha xD

Jag ska sova hemma hos Joella i natt så åker jag och hon till skolan imorgon :P


Just nu gör jag och joella lita mat eftersom man han typ inte att äta :O Sen kanske jag hör av mig igen så puss :P

 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards