tbs-gl

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Rebecca - 7 januari 2012 21:46

Hej!

Ska ta och gå och lägga mig nu :P Ska upp imorgon och fixa mig blir en trevlig dag med syran ;) Inatt får lille syrran sova hos oss! Mamma behöver en lugn natt! 


Men vi hörs i morgon :) 

Av Rebecca - 7 januari 2012 17:30

Hej! Tänker skriva lite! 



Att mista någon i familjen är väldig jobbigt och smärt samt! Men man ska veta att den alltid finns hos dig antinge i huvudet (tankar) eller i hjärtat <3 


Jag var rädd att mista min pappa skulle dö, men en nerv i ryggen hade kommit i klämd! Så han mår väl bättre och är väl på hem gång snart :) 

Då hade jag alltid han i mina tankar och det var jobbigt! 


Jag blev din vän och det första jag gjorde det var att svika dig igen! Jag hoppas att du inte ser det så ! Jag menade verkligen inte det! Men om du skulle varit med mig mer så skulle du ha fattat hur det är! <3


Jag vill egentligen inte svika dig! Men jag vet inte om jag kan lita på dig! Har hört mycket! Men man ska ju inte gå efter det man har hört! Jag borde fråga dig själv! För att ma ska inte lyssna på vad andra säger om andra, Man ska fråga dom själva!


Jag har konstig känsla jag är inte sårad på något sätt men ändå inte lycklig :/ 


imorgon blir det syskon dag med min stora syster :D <333 Är jätte glad för det :D <3 Hoppas att jag tar bilder till er <3 

Av Rebecca - 7 januari 2012 16:57

Hej! 

Det blev ingen Linus :( Inte idag iaf .. När jag var typ halv vägs så smsar mamma och säger att jag inte fåt åka till honom :'( Och eftersom jag inte orkar bråka med mamma så åkte jag hem ! 


Men sitter hemma nu och gör inte så mycket mamma kollar på Ghostbusters ... Ska kolla med syrran om hon har lust att spela kort eller ngt ;) :P <3

Av Rebecca - 7 januari 2012 15:28

Hej!

Är hemma nu och ska i väg och träffa en gammal kill kompis ( Linus ) 

Ska hem till honom et tag och sedan ska jag hem <3 ;) 

Så jag kommer tyvärr inte blogga mer idag :/ Men när jag kommer hem lovar ajg att göra ett in lägg ;) <3 Om jag inte är skit trött! Min buss går om tio min så jag måste ta och tagga nu men hoppas ni får en bra dag! 


Hahaha det gick skit bra på träningen ;) 

Av Rebecca - 7 januari 2012 11:40

 

Puss xoxo  

Av Rebecca - 7 januari 2012 11:32

Hej!

Sitter hemma och ska snart åka och träna ;) 


HAr inte så mycket att säfa men iaf <3 

Vi hörs senare!

Av Rebecca - 7 januari 2012 00:54

Hej! 

Sitter i Vanjas säng och gör typ inget ;) 

Vanja sitter vid datan och laddar ner musik och jag säger vad hon ska ladda ner ;) 

Hahah xD 

Ska gymma imorgon :D Och simma :P Ska bli nice :D hahaha xD 

Vet inte vad jag ska skriva om xD 


Ses puss!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards