tbs-gl

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Rebecca - 18 februari 2012 12:15

Hej!

Vi körde anden i glaset från 3 till 7 på morgonen :O Och så kunde jag inte sova för jag ska i väg och träffa Alma så jag sov i typ 2 timmar :O Ser helt förstörd ut :O Men ska snart gå och träffa Alma sedan ska vi åka till slussen och typ träffa en kill kompis.. Sen efter det ska jag hem och göra mitt paper och vara hemma! Så det är dagen! Jag kommer höra av mig senare och så men nu ska ni få lite text..



Du vet att jaghar känslor för dig nu.. Är det bara jag som tycker att det känns konstigt? Jag fick aldrig veta om du kände lika dant men jag antog att du inte känner samma för du skrev typ det med andra ord :O Jag skulle sluta tänka på hur det kommer bli sen och så men det är svårt.. Det är verkligen som om jag har lagt mitt hjärta i någon annas hand :O Det känns tomt och tankarna omkring det bara surrar runt i huvudet :O


Nu måste jag gå annar så kommer jag försent :O Puss Bithezz!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards