tbs-gl

Alla inlägg under februari 2012

Av Rebecca - 12 februari 2012 13:48

Hej!

I går skulle vi köra anden i glaset men fick ingen ande med oss! Så gick vi och la oss i sängen och pratade sen somnade vi :P Och nu på morgonen vid 11 så testade vi och då fick vi en ande med oss! Skit läskigt och spännande ! Ni kanske inte tror på sådant men det gör jag! Det var så coolt! Så nu har jag ett helt stor äventyr framför mig med Angelica och Joella!


Snart ska vi åka till märsta och träffa en kill kompis sen blire åka hem och fortsätta på anden i glaset!

JAg har haft en perfekt helg! <33 Och nu ska jag bara gör anågra saker till med mitt liv! <333


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 10 februari 2012 14:42

Hej!

Sitter hos Angelica nu och vi ska typ inte göra så mycket men iaf! ;)


Jag var skit duktig idag :D Jag bakade med Amanda och Maria idag två tjejer i min klass som jag typ aldrig har pratat med :/ Men det gick skit bra :D Så nu är jag fett stolt över mig :) Men så började jag med sång idag oxå och det gick skit bra! :D Men ska vara social med Angelica nu ;)Ö



Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 9 februari 2012 20:34

Hej!

Sitter och berättar för en kille på facbook att det är fel att tracka ner männsikor som har dyslexi !

Han sitter och säger att dom som inte kan skriva borde inte få ha internet! Han är ju så jävla omogen! Vi är lixom 6 mot 1 ... Han tror fortfarande att han kan vinna över oss! JAg tycker att sådana personer inte borde ha facebook! Jag ska se till så att han säger förlåt! Det är oacceptabelt att behandla folk så! Hon som är "drappad" bad ju inte om att bli född med dyslexi !!

Av Rebecca - 9 februari 2012 19:00

Känslan är läskig och obehaglig att vara rädd och kär på samma gång är obehalgigt. Jag börjar få starka känslor fär dig. Jag vet inte vad jag ska göra, antinge berättar jag för dig vad jag känner eller så är jag tyst och bara går vidare..

Om jag berättar för dig så kan allt bli fel. Du är en väldigt nära vän..Tänk om jag berättar och du känner inte samma sak, då kommer det bli en konstig stämmning när vi är i samma rum.. Jag kan inte döjla mina känslor så jag har börjat hänga på dig och jag vill inte vara jobbig men det är svårt när det inte går..  

   Om livet skulle vara lättare skulle detta inte vara så svårt..

Men känslan att vara rädd och kär på samma gång gör så att jag skulle kunna dö, men eftersom jag har dom vännerna jag har så går det inte att dö :D Alla mina vänner borde vara stolta över sig själva för utan dom är jag ingeting ni betyder allt mina vänner!!




Nu ska jag gå och sova är fett med trött asså :O <33 Ska bara testa en frisyr först sen blire sängen xD Och så ska jag kolla ut en tidigare buss xD Men vi får hörads i morgon !!


Puss Bitchezz!!

Av Rebecca - 9 februari 2012 17:39

Hej!

Har kollat klart på förortsungar, städat lite och satt på en tvätt maskin :P Nu ska jag duka sen blir det middag xD Ska ladda ner något bild pogram på mammas data oxå ;) Sen måste jag paka och så ska jag testa en helt nu frisyr ;) Men vi hörs senare ;)



Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 9 februari 2012 15:05

Hej!

Hela helgen är planerad ;)

I morgon åker man till Angelica och sover över :P På lördag vi 17.00 är det fotografering inne i stan ;) På Söndag är det städ och slapp dag xD


Sitter hemma nu och äter korv macka skit gott det är min lunch :O Ska snart kolla på förortsungar :D Skit länge sedan jag såg den :P


Sen ska jag skriva en sak som jag skrevi i tisdags :P Måste tvätta och packa tills imorgon :P Puss <33



Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 8 februari 2012 17:30

Hej! :)

Jag har ganska myket att göra säger vi xD

Men har kollat på Footloose skit bra film :P Och har kollat på en japansk moder visning som Angelica länkade till mig xD Den var seg i början men sen blir den skit bra älskar kläderna !

Jag vet kolla på den

Jag ska ta och sätta på en film åt lilla syster sen ska jag bada .. Efter det torka och fixa håret xD Sätta på en diskmaskin och sen hoppas jag att jag ska träffa Vanja <3 :) Jag hör av mig senare så byee!


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 8 februari 2012 13:54

Hej! Nu fungerar åäö :D haha så nu ska ni få ett bra inlägg!


Men igår när jag åkte hem så åkte bussen fel så den vände vid en korssning och vettefan hur han tänkte sedan körde han typ i 90 på en 50 väg :O Och när den kom upp vid busshålplatsen så körde han runt och stannade på andra sidan vägen xD Haha jag slapp iaf gå över vägen xD I fredags så såg jag och Joella en räv xD

Det har hänt mycket typ xD Men iaf ...



Jag har börjat få känslor för dig! Jag vet inte vad jag ska göra :O Antinge berättar jag vad jag känner och allt kkommer bli konstigt eller så kommer du känna samma sak! Eller så säger jag ingeting och bara går vidare! Jag vet inte vart jag ska ta vägen :O


Att ha en känsla av räddsla och kärlek på en gång är obehagligt och skrämmande! :O



Jag har bara lust att krama om dig och känna din doft ... Du är bara så underbar! Allt kan bli sant bara om man kämpar!


Idag var jag hemma ifrån skolan .. Jag hade ingen lust att gå...  Allt känns konstigt! :O

Jag kanske ska sola idag och slappna av ! Jag orkar inte vet inte vad jag ska skriva mer...


Puss Bitchezz! 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards