tbs-gl

Alla inlägg under februari 2012

Av Rebecca - 7 februari 2012 16:56

Hej!

Den har datan ar helt cp sa jag kan inte gora dom tre sista bokstaverna i alfabetet!! SUCK!

Men alma var sjuk idag sa jag fick typ vara sjelv men cicci var med mig xD Idag nar jag och Cicci skulle ata sa gick brandalarmet i skolan.. Det var skit jobbigt.. Fick ga ut med dom kladerna vi hade pa oss! Det var skit kallt!


Det ar sakert skit jobbigt och lasa sa jag ger upp detta in lagg!


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 6 februari 2012 15:46

hej! sitter hemma i köket och gör ingeting ;)

Idag har det varit en ganska så bra dag ;)


Men nu ska jag fixa några saker! Kort inlägg! ;)


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 6 februari 2012 07:14

God morgon!

Jag fick världens gulligaste kommentar igår av en bästis! Hon är ju bara för söt ibland :D <3

Jag mår mycket bättre nu och stress :O Ska hinna platta håret och äta frukosten klar :O Så hinner inte skriva mer nu :P


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 5 februari 2012 21:27

Hej!

Ibland kan livet verkligen kännas meningslöst ! Men man måste vara stark och gå vidare!

Idag tyckte jag att mitt liv var meninglöst! Men jag måste vara stark och kämpa vidare! Jag saknar något som jag aldrig kommer få tillbaka! Och det känns jobbigt att jag inte kan gråta för det.. Men ändå är det skönt! För 1 år och 3 veckor sedan så dog min sötaste gulligaste katt

Jag har bara lust att försvinna från världen! Men ändå vill jag inte dö! Bara om jag kunde få komma bort ett tag! Ett år eller något liknade! Det skulle vart så skönt!


Jag vill ha någon att krama om någon jag kan känna mig trygg hos!


Jag vill flytta ifrån mamma men det går inte :/ Jag vill inte såra mamma och om jag kontaktar soc om att jag vill ha en foster familj kommer mamma känna sig meninglös och att hon kommer tycka att hon är en dålig mor! Men det är hon inte! Men jag vet inte vad jag ska göra? Jag behöver hjälp, men det kommer inte gå om jag inte tar steget!


Jag vill bara gömma mig och se vad som händer .. Men det skulle jag inte klara av! Jag måste blogga det har blivit min drog! :O


Idag fick jag astma anfall och det var skit läskigt! Om jag inte hade haft den turen jag hade kanske jag hade legat på sjukhuset nu! :O


Jag vill bara beskriva mina kännslor just nu men det är så jävla svårt och smärtsamt! Att skriva ner allt är så jobbigt! :O Kan jag inte bara få komma in i en svart dimma och gilda bort? Har bara lust att klättra upp på ett berg och kolla ner och känna hur jag faller ner.. Men jag skulle aldrig klara av det! Jag måste blogga! Om jag inte hade haft bloggen skulle jag ha gått genom skogen .. Nu ska ni få en berättelse!


Det var en 14 årig tjej som hette Rebecca, hon skulle fylla 15 år om ungefär 1 månad och 3 veckor men det fick hon inte uppleva...


Rebecca bor i en 4:a men sin sjuka mamma och sina 2 syskon och hon är mellan barnet! Genom hela livet har hon känt sig som mammas lilla slav! Och genom hennes upp växt har hennes stora syster gjort mycket och har gått genom obehglia saker som har drappat Rebecca. Nu när Rebecca har blivit tonåring och vill leva lite utanför mammas stängsel så blir det inte som hon har tänkt sig!


Det är en mörk Februari kväll. Rebeccas mamma har kommit hem från sjukset för två dagar sen! Rebecca fick något konstigt ryck i sig den här dagen och bestämde sig för att städa hela nedre våningen och hon damsugade, diskade, skurade golvet och var på bra humör! Hon kämpade skit mycket och svettet bara rann ner för pannan.. Sen på kvällen så ville hon att hennes kompis skulle komma över ett tag eller sova hos henne eller att hon fick sova hos sin kompis men då började hennes mamma ta upp att Rebecca är så bortskämd.. Rebecca blev ledsen och gick ut i skogen och rökte.. Hon rökte två cigg efter varandra och fick ett astma anfall.. Hon blev skit rädd och sprang hem! Och tog medicin och vatten .. Nu känner hon sig bättre men hennes tankar och kännslor leder till en hemsk histora!


Rebecca går ensam in i skogen.. Det är mörkt och kallt, tårarna rinner ner för kinden från hennes blåa ögon! Hon kan inte hitta det posetiva med hennes liv! Ingen älskar henne, hon har ingen att krama om på nätterna, hon känner sig osynlig och hon vill bara bort! Rebecca går i genom skogen och kommer fram till några berg! Det stället kallas för skevisks grotta.. Hon kollar runt sig och ser en öppen äng och en skog bakom sig, mitt framför henne står bergen höga som minst 7 meter! Hon börjar tänka på allt som har hänt! Hennes syrra har bllivit misshandlad, våldtagen och nästan tagit livet av sig.. Rebecca har varit den osynliga slaven. Hon har städat medans mamma har hjälpt jejje med allt.. Hon börjar tänka på hennes döda katt och sin hund som har flyttat och att alla som har kränkt henne.. Hon börjar gråta mer och bestämmer sig för att klättra upp på berget! Hon springer anfåd upp för berget och högst upp står hon still och känner vinden blåsa i henne svarta mellan långa hår! Rebecca blundar och känner hur allt snurrar hon öppnar ögonen, kollar ner och kniper sina händer.. Rebecca går närmre kanten kollar ner och känner tårarna rinna ner för kinden.. Hon tänker på att henne föräldrar är sjuka att dom bara bryr sig om stora systern Jejje och lilla systern Tindra.. Hon tänker på sina underbara vänner och på alla som har kollat på henne för att hon inte ser ut som alla andra.. Hon kollar upp i den mörka himlen och säger "Förlåt att jag gör så här men jag orkar inte mera, Gud du får säga till mina vänner att dom är det bästa jag har haft och kommer aldrig glömma dom när jag är där uppe med dig. Utan mina vänner skulle jag inte ha klarat detta.. " Sedan tar Rebbeca sitt sista djupa andetag och hoppar över bergets kant och tänker en sista gång på sina underbara vänner!

Sen var Rebeccas dröm uppfylld.. Nu slipper alla hennes problem och hon slipper alla blickar och ord !

Men det hon inte tänkte på att hennes vänner behövde henne lika mycket som hon behöved krälekn från dom!

Av Rebecca - 5 februari 2012 11:56

hej!

Sitter i köket med Pontus i knät och gosar ;) <33

Ska snart i väg till nacka forum med Alma ;) <33

Men först ska jag bada och fixa mig med att platta håret och sminka mig ;) <33


Har inte så mycket att snacka om men men iaf ;) Måste upp och bada nu om jag ska hinna ;)


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 5 februari 2012 09:48

Hej!

I går var det melodifestivalen och dom jag gillade gick vidare Loreen till globen och sean banan till andra chansen xD

och min stora syster gillade dead by april :P Och dom gick ju vidare til globen ;)


Men nu håller jag på att baka scones ;) Sen blir det frukost till mig och Tindra ;)

Hoppas att ni blev glada över melodifestivalens val! ;)

Men nu ska jag fixa brödet så det inte blir bränt xD


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 4 februari 2012 18:56

Allt kan vara jobbigt men man måste hitta det posetiva med allt!


Jag vill bara krama om dig och gråta i din famn!

Jag vill gråta ut mina känslor både dom dåliga och goda!

Jag känner att livet börjar hitta sin balans men jag är beredd på att möta dagen då jag ska stupa tillbaka till allt dåligt!

Jag vill inte träffa på den dagen då jag kommer tillbaka till mörkret! Att bara känna känslan av att jag kommer komma dit igen ger mig rysningar och jag blir svag! Jag vill inte att det ska hända!


Jag vill ha någon att krama om och känna dens kropps värme!

Jag drömde i natt om det och det var så mysigt att jag vill uppleva det på riktigt!

Jag ser en bild framför mig då jag och du står och kramas jag får en känsla i hela kroppen av lycka och trygghet!

Jag vill få uppleva så mycket med en och samma person! :) Men just nu kan jag bara vänta!


Puss Bitcehzz!

Av Rebecca - 4 februari 2012 18:19

Hej!

Har typ precis kommit hem och har fått nya skor :) Mamma har fått en ny telefon och jag ganska ska få hennes iphone :O Men jag vill ha en sån som hon har så jag vet inte vad jag ska välja :O får se vad det blir ;)


Jag ska ta och städa upp lite och sedan typ chilla :P Idag är det melodifestivalen och det blir mys mys med familjen :) <33 Det längtar jag efter :) Men ni ska få bilder på skorna någon dag ;) Måste bara ha sladd till datorn från kameran :P Eller man kanske säger från kameran till datan xD



Jag vill ha någon som jag kan krama om på nätterna och känna mig trygg hos!

Dela säng med och kolla in i ögonen och säga "Jag älskar dig" !

Att ha någon som kan värma en när man fryser :)

Att ha någon man kan lita på vad som en gäller! <33

Jag har oturen att inte ha det nu men jag kommer få det någon dag!

Man ska se allt posetivt.. Men ibland är det svårt att hitta det posetiva i det negativa!


Jag ska se framåt och inte bakåt man mår 1000 gånger bättre då :)


Puss Bitchezz!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards