tbs-gl

Alla inlägg under november 2011

Av Rebecca - 12 november 2011 14:06

Heej x) 

Vanja, Emma, Linus, Marcel och Katta är här och det är fett nice men alla förutom jag och Katta gick hem en snabbis till Vanja ;) Men jag gick och la mig vid två ett i går :O Och vaknade vid tolv att Katta kom och väkte mig x) 



Och när jag loggar in på bloggen så är det en kommentar om att jag inte är söt och att man skriver inte söt under sina bilder! 


Vill bara säga att jag skriver precis vad jag vill om mig ! och jag tycker att jag är söt och jag kan fan snacka och vara stolt över det.. Som inte andra kan som tycker att dom är så fula och tjocka osv.. Det finns lixom bara en som du och det är du själv och du duger precis som du är!

Om ni bara tänker kränka mig så behöver ni inte kommentera .. För det första jag bryr mig inte ett skit! för det andra så kan ni spotta hur mkt ni vill på mig men kommer bara tacka och ta imot jag lär mig att leva bättre då! 


Älskar alla som är snälla :) Ni behöver verkligen inte ta åt er :) 

Men snart kommer alla tillbaka och då blire ös ;) haha :P Vi hörs!!

PK 

Av Rebecca - 11 november 2011 21:19

Heej ;) 

Marcel är här :D Han kom och vanja fixa om han helt ;) Hon klippte rakade och tog hål i hans öra ;) Vanja klippte hans hår rakade han i ansiktet och på magen ;) <3 Han blev skit snygg :D 


Men nu sitter vid datan och snart ska vi kolla på film ;) Ska kolla på American History X ;) 

hah älskar den filmen :D <3


PK

Av Rebecca - 11 november 2011 12:39

haha ser ut som min lärare kramar om mig x) 

 

Bilden togs den 11/11-11 kl:11.11 

PK

Av Rebecca - 11 november 2011 11:43

Heej :) 

Sorry för en seg dag :( MEn har haft ganska mycket att göra ;) Först när jag och Katta kom till skolan så gick vi in i ett grupp rum och jag somnae x) Sen har vi haft lektioner och nu har vi lunch ;) Men på matten så tog alla åttor en bil kl 11.11 eftersom det är det den 11-11-11 ;) Fun ;) det var ca 80 st elever som en klump ;) haha det var skit roligt ;) Men nu sitter jag i korridoren och datar ;) Men efter skolan ska jag bara hem hem hem och SOOOVAAAAA!! ;) 

Är så sjuk trött :( Men smsar med älskling idag ;) ( sötnos ) haha i går om man räknar ihop allt som vi snackade med Marcel så snackade vi i ca 4 1/2 timme :O ;) haha fett roligt ;) 


PK 

Av Rebecca - 10 november 2011 19:32

Heej ;) Idag var jag och katta p språng ;) vi var i ålsteket och vänta på linus sen när vi väntade på honom då snackade jag med Marcel i telefon ;) Och sen när Linus kom då snackade han och katta medans jag låg på benken i busshålplatsen och snacka med Marcel sen kom dom tillbaka och sa att vi skulle gå till mölnvik och så tog Linus telefonen och snackade med Marcel... och så hände mkt mer <3 

Men nu ska jag göra läxor ;) 


PK

Av Rebecca - 10 november 2011 11:50

Har kommer några bilder ;) 

                 

       

Av Rebecca - 10 november 2011 11:32

Heej ;) 

Nu sitter jag i grupp rummet och går in om 45 min ;) 

Lyssnar på lite musik ;) Nu har vi antirasist dagen ... :O Och kvart över 12.. Ska vi kolla på en film som heter "American History X" HAr sett den förut och den är bra tycker jag ;) 


Men smsar med Marcel nu <3 ;) Är glad :) Och jag har sviken en vän på ett dålig men ett bra sätt :( Hoppas den förlåter mig sen :) <3


PK

Av Rebecca - 10 november 2011 08:43

Heej ;) 

Nu har jag haft HKK prov ;) Det gick skit bra tycker jag ;) För det första viste jag inte att vi skulle ha prov för det andra så har jag inte pluggat och för det tredje har jag inte äns fått pappret som vi skulle ha läst på! ;) Bravo ;) MEn det gick kanska bra :) Känns mycket bättre ;) 


Men sitter utan för HKK salen och väntar på maria ;) 

Men ska ladda upp några dåliga bilder men det är så roligt att visa ;) 

Man måste ju våga bjuda på sig själv ;) 

   

Hahaha ;) blev verkligen dåliga x) Men aja.. Hoppas ni inte kommenterar elaka skaer för det ;)

Men sitter och lyssnar på musik och tänker på älskling <3 :')


PK  

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards