tbs-gl

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Rebecca - 27 november 2011 22:18

Heej! 

Jag vill verkligen kunna förklara hur mycket jag älskar dig men det finns inte tillräkligt med ord för det.. 

Idag tog du en överdos med tabbleter och jag blev rädd och orolig som faan.. JAg sitter i mitt rum och gråter.. Du vill dö, men jag ska säga dej en sak.. Det kommer vara fler som saknar dig än vad du tror! Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor! Du är mitt liv! Du har fått mig att kunna gå.. Jag går just nu på en trygg väg med dej och vet vad jag gör och känner mig alltid trygg eftersom du är med hela tiden<33 Men om du skulle dö så skulle någon dragit bak mig på hela den vägen ner till början som är ett stort mörker och där jag tvingas att göra det alla ber om! Där jag levde förr.. Men du kom och gjorde min väg säker och visar vem jag är !! Du ska veta att jag finns här och kommer alltid finnas hos dej! 


Älskar dig så jävla mycket BABE <33 


PK

Av Rebecca - 27 november 2011 14:21

Heej :) 

Som jag sa igår så skulle ni få bilder och vidoes från igår och så får ni från nacka ;) 


                                                                                                                                 

Kanske alla bilder inte blev bra men ändå roligt att få se dom x)

Vidoe från båten :P


 


Bilder och vidoe från Nacka :P 

 
    


   PK

Ska till Vanja nu :P 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards