tbs-gl

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Rebecca - 22 november 2011 18:49

Heej.. 

Jag orkar verkligen inte med den här "triangeldraman"

Jag vill bara gå ut ur allt.. Det känns som om mina vänner har fått det dom vill ha och bara drar...  

Vet inte riktigt vem jag kan lita på ... :O 

Kan inte äns äta för att allt bara känns fel ... 


Sitter i mitt rum och lyssnar på musik och skriver och tänker på allt.. Jag vill bara ta en paus och låta alla tänka... Det känns så jobbigt vad fan jag ju inte göra något om jag inte är med dom så har jag inga andra vänner.. Jag är så jävla opopulär.. har typ bara 9 vänner... Som jag verkligen känner.. Och alla dom bara glider från mig och dom är allt jag behöver .. Och dom är me i allt kaoset så om jag ska ta en paus och bara släppa det ett tag så kommer jag få vara själv och det kommer inte gå... Vad faan allt jag gör, gör jag fel ... Kan ingen hjälpa mig? :O Vad ska jag göra det lättaste är att ta livet av mig men jag vill verkligen inte sluta se mina vänner <33 vad ska man göra?? :O 


Orkar inte vaaaaaad ska jag göra!!!!??????????????????????????????????

Av Rebecca - 22 november 2011 14:32

Heej :) 

Idag fick jag reda på att Marcel och Katta är tillsammans .. Och det känns som om Marcel och Linus och alla andra vänner bara glider ifrån mig ... Typ som om att dom har fått det dom behöver så dom drar ... Känns otroligt jobbig men börjar nu... 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards