tbs-gl

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Rebecca - 15 november 2011 22:36

heej :) 

Nu ska jag gå och lägga mig x) 

Men idag har jag varit i nacka forum och sätt André det var helt otroligt x) Fett nice :D Över lycklig :D 

Men mamma var ju inte direkt glad ;) Men men iaf ... Mamma är gladare nu :D Ska till skolan imrn ;) Så jag måste sova :P Men imorgon blire teater med skolan x) Det ska bli fett roligt typ :P Men jag har mkt att tänka på .. Och mår fortfarande inte så bra psykiskt eller vad det heter :O Har inte kolla på psykiskt eller Fysikt ... :O Men tror att jag vet ;) Men hoppas ni fattar.. IAF har jag mått dåligt på de sättet i tre dagar nu och känner fortfarande av det.. Har aldrig hänt så! Men ska köpa telefonen ;) Ska träffa mamma imrgon i centrum och så ska hon hjälpa mig med ngr saker ;)


Finns så mkt att säga men har svårt att beskriva det med ord! Vill bara springa ut och springa och skrika... Men alla skulle tro attt jag var sjuk eller ngt :O!? 

   

PK

Av Rebecca - 15 november 2011 13:59

Här kommer några bilder före jag har sminkat mig och efter jag har sminkat mig ;) 


Före:

   


Efter:

     


Ska åka till nacka snart :( Men vi ses pusss <3


PK  

Av Rebecca - 15 november 2011 10:18

Heej :) 

Nu är det morgon och idag är det en väldig fin dag :) Inte ett ända moln och solen är uppe ;) Idag är jag hemma från skolan och jag mår mkt bättre :) Men det är bara för att jag har fått vila :) Men imorgon ska jag till skolan så jag inte ligger efter :) Juste imrgon ska vi åka på teaater med skolan :O Undra om det kommer bli roligt... Men idag ska jag till nacka forum och se andré spela :D Och så ska jag och några kompisar gå runt och kolla och ha roligt x) Men nu innan jag ska åka ska jag plugga på SO för vi skulle haft förhör idag..Men det får jag säker göra imorgon.. Så det ska jag plugga till :) 


PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards